פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה אינה מאפשרת לבטל שידרוג לדור 3 בשל מכשיר פגום נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏19 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ואשתי שידרגנו לשני מכשירי דור 3. בדוכן של אורנג' נאמר לנו להטעין את המכשירים 12 שעות. לאחר ההטענה אחד המכשירים נתקע מבלי יכולת לכבות אותו. החזרנו את המכשירים לדוכן וביקשנו לבטל את השידרוג. לאחר שעות של המתנה בטלפון לאורנג' הם סירבו לבטל את השידרוג והפנו אותנו לנקודת שירות. למה לקוח צריך להיענש בגלל שנתנו לו מוצר פגום ? למה לקוח צריך להיות בהמתנה 24 שעות ללא מכשיר בגלל שניסה לשדרג ? למה לקוח צריך להמתין בכל פעם שעות עם תינוקת בידיים וללכת לנקודת שירות ? תשחררו אותי ותנו לי לחזור לדור הישן או לעבור לחברה אחרת. ותתביישו לכם על היחס שלכם וכל ביזבוז הזמן ועוגמת הנפש שכפיתם עלינו אחרי שנים שהיינו לקוחות נאמנים שלכם. זה הכי מפריע בכל הסיפור הזה.
בזבוז המון זמן סוג הנזק :
תשחררו אותנו מהשידרוג הארור פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד השירות של חברתנו וקיבל מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שמילוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה