פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התלונה שאיתה אני פניתי לחברת orange. נושא התלונה:
יפרמנקו ארטור שם/כינוי:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד אנשי הציבור ועיתונאות.

אני פונה עליכם כי לא קיבלתי מענה מפניות הקודמות לגופים המתאימים לבעיה שנוצרה אצלי.
זה התלונה שאיתה אני פניתי לחברת orange.
אני לקוח orange מזה 5 שנים , יש בבעלותי 6 מכשירי פלאפון.לאחרונה רכשתי מכשיר חדש mio a701 בסניף ראשי חדרה בצומת" משטרה ". בזמן הרכישה יבערו לי שאני יכול לקבל שירות בסניף "חדרה" חוץ משירות שקשור לתוכנה המובנת במכשיר gps .שבועה אחרון לא עבד לי המכשיר וניגשתי לסניף לטיפול התקלות .
בשירות לחקות של הסניף פקידה שטיפלה בי אמרה לי שאני לא יכול לקבל שירות בסניף וחייב לנסוע לאחד מסניפים בערים אחרות .הסברתי לפקידה שאני בן אדם עובד ותפקידי חשוב לחברה. ואצלנו בעייתי לקחת חופשות. לקחתי חופש במיוחד כדי להגיע באותו יום.הפקידה נשארה ללא תגובה.
ניסיתי להסביר לה שאין באפשרותי להגיע לעיר אחרת. ניגשתי למנהל ניסיתי לדבר איתו הוא אמר שלא יכול לטפל בי וביקש לעזוב את המקום שאלתי עם הוא בטוח במה שהוא מבקש ממניו הוא ענה לי בתשובה חיובית . ביקשתי שימסור לי את הפרטים האישים שלו והוא סירב למסור לי אותם וימשיך להתחצף ואמר לי לצאת החוצה. התקשרתי לשירות לקוחות של החברה ושם דיבר איתי בחור בשם "משה" שגם לא יסכים לתת לי את השם המלא שלו ואמר לי שלא יכול לעזור לי ואני צריך לנסוע לעיר אחרת, כשביקשתי את אחראי סירב לעביר .
המכשיר די יקר וגם השירות שלו אבל בכל זאת אף אחד לא טיפל בי ורק קיבלתי תגובות לא לעניין שישפילו אותי ואת החברה שלי שבא איתי כדי לעבור מחברת סלקום ולהיות באותה חברה איתי.
היחס של החברה והשירות הלקוחות הורידו לי את כל המוטיבציה והרצון להמשיך להיות לקוח שלהם .
עשו לי עוגמת נפש ורגשתי עלבון גדול.
את התלונה נגשתי במספר דרכים שזה טלפונית וכפניה באתר tluna.co.il .
טלפונית חזרו עלי אחרי כמה ימים ודיברתי עם בחורה בשם יוליה . סיפרתי את התלונה מחדש כי הבחורה שדיברה איתי לא ידע על מה היה מדובר . כשהסברתי לה על המקרה היא אמרה שלא יכולה לעזור בזה אבל יבטיחה שעם אני ייסע לבד לשירות לקוחות בעיר אחרת אני אקבל תשלום כספי ושהיא תעביר את התלונה לגופים הנכונים ואני אקבל מענה.
באתר כיבלתי תשובה כזאת :

12/12/2007 12:32 תאריך קבלה:

ניר בכר, מנהל קשרי לקוחות שם ותפקיד:

הלקוח שוחח עם אחראי במוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה לפנייתו. אנו מודים למר יפרמנקו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
התגובה היא : זה בעצם שקר אחד גדול כי נסעתי לבד לסניף של orange שנמצא בצומת גלולות לתקן את המכשיר.
בסניף אמרו לי שברגע שהמכשיר יתוקן יחזרו עלי טלפונית ולא חזרו. אחרי יומיים שלחתי את אבא שלי לקחת את המכשיר מהתיקון בגלל השעות עבודה שלי לא יכולתי לנסוע בעצמי.
כשאגתי הביתה גיליתי שהמכשיר לא תוקן ב 100 % . ולצארי הרב לא דיבר איתי שום אחראי משום סניף ואפילו לא טרחו להגיד לי סליחה על עוגמת נפש והיחס המגעיל שקיבלתי מכל שרות לקוחות של orangeוהיחס מתקיים עד עכשיו .
היום אני נמצא במצב שמכשיר תוקן חלקית ועד היום לא הוחזר עלי שום החזר כספי ואני לא יודעה לאיזה גוף אני צריך לפנות כדי לקבל מענה .אפשר לקרוא לזה נאיביות אבל אני מאמין שחברת orange היא אחד מהחברות הטובות בתקשורת והבעיות נוצרות מאחוז מסוים של עובדים שמציג את החברה ולא יודעה לתת שירות ויחס מתאים ללקוח.
אני כלקוח מאוד חשוב לי יחס ושרות שניתן לי מהחברה שאותה אני בחרתי .כמו שאני עומד בתשלומים ובחוקי החברה כך אני מצפה לקבל בתמורה.


תודה מראש לכל מי שיתעניין בנושא.
מודה מראש על כל המלצה לגבי הנושא .
בכבוד רב
ארטור יפרמנקו
מייל : [email protected]
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
סמוך למועד פנייתו לאתר תלונה, שוחחה עם הלקוח אחראית במוקד שירות הלקוחות של חברתנו ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר יפרמנקו על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה