פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה לאחר 4 ימים . נושא התלונה:
‏יום שני ‏24 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שירות נתניה +סוכן כתובת:
סוכן +מרכז שירות נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 20.12.2007 רכשתי מכשיר סוני אריקסון ק530 מסוכן ערן הראל טלפונית אוו לצורך (כרוכלות)לצורכי עבודה לאחר מ"ס ימים ב 24.12.2007 פניתי לערן בבקשה לבטל את העיסקה מפני שהיתברר לי שאין לי צורך במכשיר מכאן ואילך החלו הטירטורים התחמקויות בטענה שלא ניתן ורק במרכז שירות ניתן לבצע הגעתי למרכז שירות בנתניה ב 24.12.2007 ונפנפו אותי בטענה שרק מול הסוכן והיחס משפיל ומזלזל מסגן המנהל והשירות ביכלל .אנוכי לקוח של אורנג מחזיק בשני קוים וזה היחס המזלזל שאני מקבל ויתרה מכך יש לי הזכות לבטל עיסקה תוך 14 ימים והם מנסים ליקשור אותי בחיוב נוסף .
אני פונה אליכם בבקשה ושאקבל תגובה במיידית טלפונית ובכתב בל העביר את הנושא מישפטית תודה .לאתר תלונה תודה על השירות מראש לא מופנה אליכם אלא כלפי אורנג.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העיסקה לאלתר ואיסוף המכשיר ופיצוי על עוגמת הנפש שניגרם . פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח שוחח עם אחראית במוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר מיכאלי על הבאת הנושא לידיעתנו ומקווים כי יבחר לממש את הצעתנו הייחודית. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה