פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לוקה בחסר נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אורנג' מתהדרת בשירות לקוחות יוצא דופן שבא לקראת הלקוח, אני מאוכזב לספר כי אני מרגיש אחרת.
הכל החל כאשר קבלתי את חשבון נובמבר, ולהפתעתי הרבה אני מגלה חשבון על סך , 4794 ש"ח במקום 94 ש"ח ! .
א. התקשרתי למוקד השירות ודיברתי עם נציג העונה לשם תום. תום ניסה לשכנע אותי רבות כי אני מדמיין וכי לא יתכן כי חוייבתי כך, רק לאחר שיחה של 10 דקות גילה תום להפתעתו כי אכן קרו החיובים הנ"ל.
תום הבטיח לחזור בלא יותר מ30 דקות עם תשובה, לאחר המתנה של למעלה משעתיים , אף אחד לא חזר...חזרתי למוקד השירות , ואז התברר כי אין תיעוד לתום, ולמיטב ידיעתם של שאר הנציגים הוא נבדה מדמיוני, תום לא תיעד את עצמו במערכת ומן הסתם גם לא טרח לחזור אליי.
ב. באותה שיחה שנייה דיברתי עם נציגה נוספת במהלכה בקשתי לדבר עם מנהל, להפתעתי המרובה נאמר לי כי המנהל עסוק כרגע ולא יכול להתפנות לשיחה עימי וכי הוא יחזור אליי בשעות הבוקר.
אני שוב מאוכזב לומר כי איש לא התקשר אליי, המנהל כנראה עדיין עסוק...
ג. למחרת בבוקר דיברתי עם נציגה במוקד העסקי העונה לשם לילך, לילך הסבירה את החיוב כי הנציג העסקי שהעביר אותי לתוכנית העסקית במקום עבודתי החדש, "שכח" לבצע העברת חיובים ולכן החיוב הועבר לחיוב מידיי ומלא.טעות שלכאורה יכולה לקרות, אך מדוע לאורנג' אין צוות שמבקר על חיובים חריגים ? ומדוע הם מתעקשים כך כל לא לזכות אותי ?
לילך בשירותיות הסבירה כי היא מתנצלת וכי בתוך לא יותר מ-2 ימי עסקים אני אזוכה ואף אקבל אוזניית בלוטות' מתנה.
לאחר ארבעה ימים לא קבלתי זיכוי, אני לא יכול לתדלק, לאכול , למשוך כסף, ואורנג' ? בשלהם...

מדוע לקוח אורנג צריך לתלוש לעצמו שערות במהלך קבלת שירות מנציגהים ? איפה השירות בו מתהדרת אורנג' ? האם זה היחס המגיע ללקוחות אורנג ?

אני מיואש וקורא קריאת עזרה, כולי תקווה שאולי בדרך זו אצליח להעיר את אורנג' משינת החורף הארוכה בה הם נמצאים.
כספי סוג הנזק :
שירות והחזרת הכסף שגבו בטעות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
נציג בכיר מטעם חברתנו שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפניתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה