פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשירים בני 9 חודשים תקולים והצעות לא הוגנות לשדרוג נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי לפני 9 חודשים שני מכשירים מחברת אורנג' כשדרוג לטלפונים אחרים שהיו בידי מדובר על שני מכשיר מוטורולה V3XX מכשירי דור 3.5
המכשירים בקרו בנקודת השירות עקב תקלות שונות מספר רב של פעמים
כיום המכשירים עדיין לא תקינים וכתוצאה מכך מתנתקות לי שיחות בקו אחד ולעיתים הוא לא נותן לחייג בעוד בקו האחר המכשיר פשוט נתקע ועד להוצאת סוללה והחזרתה אינו מתפקד כלל.
בקשתי מאורנ'ג לתקן את המכשירים ולהאריך את אחריות היצרן כי נמסר לי ע"י נציגי השירות במרכז באשדוד כי המכשירים לא פגומים אלא זקוקים לצריבה אחת ל3 חודשים דבר שלא נאמר לנו עם רכישתם ובמקום זה נעננו בהצעה לא הוגנת לשדרוג:
החלפת שני המכשירים למכשירים מתוצרת אחרת וחידוש התחייבות ל 36 חודש. עקב מחלוקת בנינו על ניטרול המצלמה דבר שנמצא בבדיקה של אורנ'ג כבר מעל שבוע פנתי היום לסלקום לבדוק אם גם אצלהם קיימת בעיית ניטרול המצלמה ושם הוצע לי דייל טוב יותר מאורנ'ג הכולל 500 דקות דיבור בקו אחד במחיר של 200 ש"ח מכשירים חינם כולל ניטרול המצלמהבמידי ו59 אגורות לקו שמדבר מתחת ל 100 ש"ח. בעוד שהצעתם של אורנג' היא לחייב אותי לשדרג מכשירים שנקנו לפני פחות משנה.
פנתי גם לפניות הציבור של אורנ'ג ולא נענתי
אני מבקש התערבותכם ע"מ שאקבל תיקון לשני המכשירים הפגומים וצריבת גירסה/תיקון למשך שנה נוספת או לחילופין לקיחת המכשירים ע"י אורנ'ג ביטול שני הקווים ויתרת התשלומים
כספי סוג הנזק :
תיקון שני המכשירים והארכת אחריות על המכשירים לשנה נוספת או ביטול שני הקווים לקיחת המכשירים וביטול שארית התשלומים על המוצרים הפגומים שלהם יובהר כי אנני מעוניין בשידרוג שיכלול חידוש התחיבות ל 36 חודשים בעוד שאר החברות מציעות 24 חודשי התחייבות בלבד. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה