פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוק הגנת הצרכן נושא התלונה:
בגרמיאן אהרון שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי מכשיר 8P ALPHA אשר נרכש בOrange- לפני כשנתיים וחצי. הסוללה של המכשיר התקלקלה, ורציתי לקנות סוללה חדשה, אך התברר לי כי אין חברת Orange יכולה לספק לי חלקים מהמכשיר שלי. אני מבקש לתת לי פתרון הוגן לבעיה כי על פי חוק הגנת הצרכן אתם צריכים להתחייב להספקת חלקי חילוף למכשירי טלפון. גם כן לא נשמע סביר שאתם מחייבים את הלקוחות שלכם לשלוש שנים ולא מחזיקים מלאי של חלקי חילוף למכשירים.
אני מקווה שחברה כמו שלכם תתייחס לפנייתי ברצינות. תודה מראש
טל' 0546775541
טיגרן בגרמיאן

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה