פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיובים מיותרים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

מזה מספר חודשים אני מנהלת שיחות חוזרות ונישנות עם שירות אורנג על מנת לפתור בעיה של חיובים שגויים בחשבון שלי.
בתאריך 12.12 חזרה אלי אחראית מהמוקד (לצערי שמה לא רשום אצלי), היתה איתי כשעה על הקוי וסכימה את כל נושא הזיכויים והטעויות.
קיוויתי שסבכך נגמרה מסכת הריצה אחרי אורנג, אך לצערי קיבלתי חשבונית אתמול והפלא ופלא - לא שונה כלום, הזיכויים הנדרשים לא קיימים ושוב ישנם חיובים שלא צריכים להיות.

בחישוב שלי היזכויים מגיעים למעל 200 ש"ח שניגבו ממנו שלא כחוק.

אין אפשרות להשיג את המוקד, כיוון שעמוס, אני מחכה מעל עשרים דקות ללא מענה.

אשמח לעזרתכם בנושא

בברכה,
טלי
כספי סוג הנזק :
החזר כספי על כל החיובים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפנייתה.
אנו מודים לגברת גרוף על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה