פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זילזול וחוסר מקצועיות נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏01 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 31/12/2007 התקשרתי למוקד חברת אורנג' כדי לבדוק אפשרות של הצטרפות כלקוח עיסקי, דיברתי עם אסתי שקבעה לי ליום למחרת בשעה 10:00 בבוקר פגישה עם נציג שלהם בשם עודד תוג'מן.
למחרת בשעה 10:00 אף אחד לא הגיע ולא התקשר, גם ב10:30 אף אחד לא הגיע וכשהתקשרתי למוקד ניסו להתקשר אל עודד תורג'מן אבל נאמר לי שהוא לא עונה אבל הם ימשיכו לנסות ויחזרו אלי.
בשעה 11:00 עדיין אף אחד לא התקשר! התקשרתי שוב למוקד ושוב הובטח לי שמיד יחזרו אלי ושוב אף אחד לא התקשר!
בשעה 12:30 התקשר אלי בחור מהמוקד ואמר שרשום לו לחזור אלי אז הוא התקשר.. הוא אפילו לא ידע במה מדובר.. כשהסברתי את המצב הוא שלף מהמותן " הנציג חולה".
כששאלתי למה אף אחד לא טרח לעדכן אותי שהפגישה מבוטלת הוא ענה שהנה הוא התקשר להודיע לי שהנציג חולה..
כמובן שהבנתי שאין פה עם מי לדבר וסיימתי את השיחה אבל מה שלא ברור לי זה למה חברה כמו אורנג' שמשקיעה סכומי עתק בפרסום כדי למשוך לקוחות חדשים מזלזלת בהם בצורה כזו כשהם פונים אליה???
אני לא דורש שום פיצויי, רק רוצה להזהיר אחרים מהשירות הלקוי של אורנג' פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
נשמח לתת מענה אישי לפניית מר טלקר.
לשם כך מוזמן מר טלקר לפנות ישירות לשירות הלקוחות בחברתנו בטלפון
1-800-054-054 ונשמח לעמוד לשירותו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה