פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב ללקוח נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנני לקוח של אורנג' מעל 5 שנים ותקופה זו לא פעם נתקלתי בעיות של חוסר אימון ללקורח , ז"א כלפי.
בפעם הראשונה פניתי לאורנג לפניי מספר שנים על מנת לשדרג מכשיר שברשותי ולפתע נודע שלא קיים מכשיר כזה ו"אין מצב שאני מחזיק במכשיר כי הוא לא רשום במערכת" , כעבור מספר לא מבוטל של שיחות ובדיקה של חשבון אשראי , אני זה שהייתי צריך להוכיח את חפותי , שלחו אותי לסניף לאשר את העובדה שהמכשיר שעליו אני משלם כשנה נמצא ברשותי, הנציגים טעונו שלא ייתכן דבר כזה.
פעם שנייה - מכשיר חדש כחודש ברשותי התחיל להתפרק - פלסטיקים נפלו
בהגעתי לסניף התברר בי " אני הפלתי את המכשיר , התיקון לא כלול בביטוח ,ושאצטרך לשלם בגלל הנזק שעשיתי "
פעם שלישית - השבוע ביררתי אצל שותפים בעבודה לגבי מכשיר מסויים אותו שדרגו בחחודש אחרון , התלהבתי מהמחיר והתקשרתי לשירות לקוחות של אורנג על מנת לברר על דרך לשידרוג . לאחר שיחה עם שרות לקוחות שהתענייתי במבצע התברר ששירות לקוחות לא מכיר את המבצע והמחיר הים כפול עבור המכשיר, ועל תאור המבצע שמסרתי נאמר (שוב) :" שאין דבר כזה , לא היה , כנראה אני התבלבלתי ", כאשר סיפרתי על כמה שותפים שביצעו את השידרוג נאמר לי שגם חברים שלי לא יודעים על תנאיי מבצע או שלא יודעים לקרוא בחשבונית.
כמו כן כל העולה על הקו בשיחה הקודמת פיקפק בדבריי לא פעם אלא למשך כל השיחה " נניח שמה שאתה אומר נכון.. ".
בשיחה אחרונה מול נציג אורנג' הובהר לי גם שפתרון הבעייה תלוי רק בי, ולא כל כך משנה אם אעבור לחברה אחרת, שהמקסימום שאורנג יכולה לעשות זה לפצות בשעה וחצי זמן אויר .
ורק אם אדגיש שם ספציפי של נציג שרות יוכלו לטפל מולו.

ברצוני לציין כי הבעיה היא לא של נציג ספציפי אלא של יחס ללקוח ככלל, נציגים טלפוני הם רק הפרונט של החברה כאשר ההחלטה, הגישה הפתרון מגיעה מעומק החברה.
לפי ההתנהגות ללקוחות ותיקים נראה כי חברת אורנג שבע מכמות לקוחותי ולקוחות בודדים אינם מהוים בעיה.

עוגמת נפש , ביזבוז זמן סוג הנזק :
פיצוי הולם , או כמוצא אחרון החלפת ספק פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו.
אנו מודים למר רכלנקו על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה