פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זמני המתנה ארוכים מאוד לנציגי שירות לקוחות נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
במהלך החודש האחרון (מאז החל חוק ניוד מספרים) נהיה בלתי נסבל להשיג נציג שירות לקוחות, במהלך 5 נסיונות בחודש האחרון, ב- 3 מקרים ניתקתי אחרי 10 דקות על הקו ללא מענה, פעם אחת ענה לי נציג אחרי 15 דקות, ואתמול (01/01/08) ענו לי לאחר 25 דקות ...
התירוץ שלהם הוא שיש התעניינות רבה בעקבות ניוד מספרים ...
הפתרון של אורנג' - במשך חודש מתנגן לו בתקליט הודעה על כך שעקב חוק ניוד המספרים ישנו עומס פניות ולכן זמן ההמתנה ארוך !!!
חודש שלם עוד לא הסיקו את המסקנה שצריך להוסיף מוקדנים עד 'יעבור זעם' ...
או שמא לא רוצים להסיק את המסקנה, זלזול בלקוח ...
עלבון סוג הנזק :
תכפילו את כמות המוקדנים שלכם !!! פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
נציג בכיר מטעם חברתנו שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו. תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה