פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזלזל ומטריד נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אמי לקוחה של אורגנ' עוד מהדקות הראשונות שאורנג' יצאה לעולם והתהלכה בחיתולים, וכבר אז אימי לקחה את הסיכון והתחייבה לאותה חברה למשך 3 שנים, וכמו שצפו אורנג' עלתה והתפתחה, לאחר כ-3 שנים שנגמרה ההתחייבות ובשוק כבר היו 3 חברות חזקות ובתחרות רצינית אימי עדיין נשארה נאמנה לאותה חברה ושידרגה את המכשיר שוב ל-3 שנים,לקראת תום ההתחייבות שבשוק היו הצעות מעולות לשידרוג מכשירים ומכשירה של אימי כבר סיים את השירות הנאמן שנתן לה החלטתי לחפש לה הצעה טובה לשידרוג והיא כלקוחה נאמנה לא הסכימה לעבור חברה ונשארה שוב באורנג' שם הוצע לה מכשיר ה-V3x בהבטחות רבות למכשיר נאמן וחזק היא שידרגה ל-3 שנים ולקחה את המכשיר הנ"ל לאחר כחצי שנה המכשיר התחיל לעשות בעיות שונות והיא התחילה להתרוצץ עם המכשיר בין הבית לחברה במשך מס' חודשים.
כשתקופת האחריות יצרן כמעט הגיעה לסיומה הריצות בין החברה לבית החלו להיות תכופות יותר ובכל פעם מחדש הובטח שהמכשיר תוקן, מה שהתגלה לאחר מס' שעות כשקר מאכזב.
התיקון לא בוצע, כל פעם נאמר שהוחלף "המוח" של המכשיר ושעכשיו הוא יהיה בסדר ושוב ושוב הכל חזר חלילה, שהתערבתי בנושא הובטח לי מכשיר חדש והתקבלה בידי מס' הזמנה כשהגעתי אני לחברה לא היה מס' הזמנה ולא היה מכשיר חדש זכיתי לקבל רק צעקות דיבור מזלזל ותיקון חוזר, וכך זה המשיך ביקורים של 2-3 בשבוע במרכז השירות ברח' השלושה, ביזבוז שעות עבודה רב וההצעה היחידה שהוצעה לה בנושא זה "שדרגי" כשאמרתי שעוד לא עברה שנה אחת מתוך 3 שנות ההתחייבות נענתי בתשובה מזלזלת יותר "בעיה שלך".
שוב ניהלתי שיחות מול נציגי,אחראי ומנהלי השירות לקוחות וכל פעם השיחה הסתיימה בתשובות לא ברורות לא הגיוניות ובטח שלא מספקות.
שוב הגעתי לחברה, שם "זכיתי" במבצע כלשהו, לשדרג את המכשיר במבצע למשפחות אורנג' שוב התחייבתי ל-3 שנים ולקחתי מכשיר חדש, בתקווה שעכשיו יהיה לי ולאימי שקט נפשי בקשר למכשיר הטלפון שלה,שהצרות עם המכשיר יסתיימו והריצות למרכז שירות בזמני עבודה יגמר סוף סוף.
היום כחודש וחצי לאחר ההחלפה המכשיר מגלה את אותם סימני בעיות שעשה המכשיר הקודם, לא שומעים טוב במכשיר,יש בעיות קליטה רבות ובעיות נוספות בדיוק כמו במכשיר הקודם מה שגם במכשיר הנ"ל "זכינו לתוספת מפתיעה" המכשיר מתכבה לאחר שיחה או שהוא ללא תנועה במשך כמס' דקות, להגיע למרכז השירות זה טירטור ועוגמת נפש כרגע מבחינתו, את ההתחייבות מהחברה לבטל ולעזוב נראה קורץ יותר מתמיד, פשוט נמאס מהשירות המזלזל של נציגי השירות התשובות הלא מספקות ומהמכשירים העלובים שהם מספקים במחירים הזויים.
אני דורשת שנציג מדרג עליון יחזור אליי לטיפול בנושא, לא הגיוני שירעיפו על לקוחות חדשים הטבות רבות ולקוחה נאמנה וותיקה של שנים תסבול יחס עלוב ומזלזל כי היא כבר התחייבות, לא ככה זה עובד בחברת הסלולרי שאני מחוייבת בה בחברה שאני מנויה בה השירות המעולה והמספק ניתן לחדשים וותיקים כאחד התשובות מגיעות מיד ועד שהלקוח אינו מרוצה החברה לא עוזבת אותו,אני מצפה לשירות זהה מחברת אורנג'!
בזבוז זמן,כסף,טירטור ועוגמת נפש כאחד סוג הנזק :
החלפת מכשיר למכשיר ללא בעיות בלי התחייבות או תשלום נוסף ונציגי שירות בעלי יחסי אנוש בסיסיים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בפנייתה לא ציינה הפונה את מנוי ה- orange המדובר. אנו מזמינים את הגברת בן-גיאת לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו לצורך בירור פנייתה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה