פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העברת מספרים לחברת אורנג' נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏03 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
רחוב השלושה תל-אביב כתובת:
יד אליהו סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום וברכה,
בתאריך 30-12-07 ניגשתי לסניף יד אליהו במטרה לברר העברת 4 קווים מחב' פלא' לאורנג'.ניגש אלינו נציג מכירות עסקי בשם יוסי הראל ומסר לנו פרטים ומבצעים.שאלנו אותו בפרוש לגבי המעבר אם הוא כרוך בתשלומי קנסות לחב' פלא' הוא אמר שלא.בצענו העברת 4 קווים כולל מכשיר ספיריט לרכב מס' הזמנה 164199430 .מס הטל 0506700592,0507959836,0509391753,0509397217,
נאמר לנו שחסר במלאי מכשיר ספיריט ונקבלו למחרת כאשר יוסי הראל יצור עמנו קשר ע"מ לקחתו.
כעבור מס' שעות יצרו אתנו קשר מחב' פלא' ונאמר לנו בפרוש שאנו נשלם קנס של 5000 ש.ח דמי יציאה וקנסות.באותו יום התקשרתי למוקד העסקי דברתי עם הגב' עדי ,הצגתי את הבעיה ונאמר לי על ידה שרק יוסי הראל מטפל \יכול לטפל בבעיה כיון שהוא חתום על העסקה.התקשרתי אליו למס' הטל' שהוא כתב לי בכתב ידו,מסתבר שהמס' שניתן אינו נכון,לדעתי מטעות יזומה.עדי יצרה איתו קשר והבטיחה שיחזור אליי.מיותר לציין שזה לא קרה ומובן שההתעלמות מצידו והן מהמוקד העסקי הינם מגמתיים.
איני מוכן לשלם קנס יציאה גבוה זה .פניותיי למוקד העסקי נענות בתרוץ אחד פנה אל יוסי הראל.כאילו האחראיות וחברת פרטנר הגדולה הם מר יוסי הראל.
לדאבוני מתק השפתיים היחס הנחמדות נעלמו כלא היו.
לדאבוני גיליתי זאת על בשרי את האטימות המרושעת ללקוחות עסקיים.
אני מעוניין לבטל את העסקה,איני מוכן לשלם קנס כ"כ גבוה.הסתבר לי שחב' אורנג' גרועה במצן שרות ופתירת בעיות אף מפלאפון.
אודה לכם על עזרתכם וטיפולכם המסור.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
נציג בכיר מטעם חברתנו שוחח עם הלקוח על מנת לתת מענה אישי לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה