פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוחות לוקה בחסר נושא התלונה:
דגמי אדוארד שם/כינוי:
‏יום שישי ‏04 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני שלשה ימים התקשרתי בכדי לברר מה עם החשבונית שלי וענתה לי אחת משירות לקוחות שאיני זוכר את שמה אך היא אמרה אני לא עובדת בדואר אני לא יכולה לעשות כלום ביקשתי את מנהל שירות הלקוחות וענה לי אחד בשם טל והוא לא עזר בעיניין החשבונית ועוד אמר שהמכשיר שלי כולל חבילת גלישה 0545219377 אמרתי שבשירות אורנג' ביטלו את הגלישה איני גולש ואיני מעוניין בגלישה ושם אמרו לי שביטלו את הגלישה הוא אמר לא אני רואה שלא ביטלו ואתה מחוייב בגלישה שידרגת לדור 3 אתה מחוייב בגלישה אחרי 3 ימים של שיחות עם טל הלכתי למרכז השירות בבאר שבע ושם המתנתי שעה וכהגעתי לנציג השירות הוא אמר שהגלישה לאינטרנט מבוטלת בדרך חזרה הביתה מתקשר אליי טל ואומר לי שהגלישה לא מבוטלת אמרתי שכרגע חזרתי מאורנג' ושם נאמר לי שהגלישה מבוטלת איני יודע מה לאמר לכם יד ימין לא יודעת מה יד שמאל עושה גם מטרטרים נכה {אני} וגם גוזלים מזמני היקר וגם השירות שלכם לוקה בחסר ובנוסף לכל זה מכניסים יד לכיס של הנכה ולא שואלים מה ולמה ואיך ולוקחים ומחייבים את החשבון ולבסוף יושב טל שאומר זה מה יש אתה מסרב לקבל
אם הייתי יודע שכך הדבר לא הייתי משדרג את המכשיר שלי
להזכירכם שישנה הצעה טובה יותר אצל המתחרים שלכם ואין לי בעיה לשים לכם את המכשירים על השולחן וללכת בהיותי לקוח ותיק ברשת אורנג' כחודש מיום הקמת החברה אבקש לבדוק את הדבר איתי ילכו מאורנג' כ 10 חברה לכולם יש הצעות בסלקום
אבקש גם לבדוק את אחת המנהלות בשם טל המרכז אורנג' בבאר שבע היא מתיחסת בצורה מגעילה ללקוחות ואינה מסתכלת לאנשים אפילו בעיניים
מיותר להזכיר כי הנני נכה הזכאי ליס הוגן ולשירות ולא לטרטור
אודה לכם אם תטפלו בתלונתי
תודה מראש

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
לקוח פנה עצמאית לחברתנו וניתן מענה לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה