פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
בקשה לניתוק קו נושא התלונה:
‏יום שני ‏22 ‏אוקטובר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
העמל 8 פארק תעשיות אופק כתובת:
פתח תקווה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שהייתי חייל הציעו לי מכשיר בחינם לחייל ללא עלות רק לשלם על חבילה מסוימת 10 שקל של חברים 3 יעדים במוזל אוקיי הסכמתי עבר קצת זמן אבד הפלאפון דיווחתי שיחסמו אותו ושאני רוצה לנתק כי אין לי מכשיר בכלל אמרו לי אתה צריך לגשת לסניף כדי לעשות את זה הייתי באיזור פתח תקווה נכנסתי לסניף הסברתי שאין לי מכשיר וזה כבר הרבה זמן שחיובים ממשיכים לרדת לי בהוראת קבע למרות שבכלל אין לי מכשיר היות וזה לא מכשיר בהתחיבות או במסלול מחייב אמרה לי הנציגה שאין שום בעיה הנה אנחנו ניתן לך כרטיס סים ולא תחויב בכלום יותר ברגע שתשתמש איתו עם מכשיר זה יעלה לך 60 אגורות לדקה על הדקה הראשונה אמרתי בסדר כל עוד לא מחייבים כלום אולי אחזור לחברה בעתיד... לפחות שישאר המספר זהו פה מתחיל הסרט עדיין המשיכו לחייב פניתי לסניף באשקלון הסברתי שאני לא מעוניין בכלל גם בכרטיס סים כלום שלא יהיו חיובים אני לא מבין מדוע אני צריך לשלם על כלום אמרה אוקיי שאין בעיה יתקשרו אליך ישלחו לך פקס תחזיר להם וזהו אתה תנותק וזהו אף אחד לא יתקשר אף אחד לא שלח פקס והחיובים ממשיכים לרדת מידי חודש אני כנראה יתן הוראה לסגור את ההוראת קבע אני ניסיתי ממש אבל ממש ללכת בדרך הנכונה אבל אין עם מי לדבר לחייב הם ממשיכים וממשיכים וממשיכים ולזו אתם קוראים חברה גדולה בישראל העתיד נשמע מצויין ממש מצויין
עוגמת נפש סוג הנזק :
מאותו יום של איבוד המכשיר אני רוצה את כל הכסף שירד לי מהחשבון וממשיך לרדת פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מאחר והלקוח לא ציין בפנייתו את מספר ה- orange על מדובר, לא ניתן לבדוק את אופן הטיפול בפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה