פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גבית תשלום עבור מנוי שאינו קיים נושא התלונה:
‏יום שני ‏07 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
העמל 8 ראש העין כתובת:
תיאור הבעיה:
ברשותי קו יחיד של חברת אורנג'.
ביום 7.1.08 קיבלתי חשבונית חודשית כשלהפתעתי "צץ" לו מנוי נוסף שמספרו 054-2567421 כאשר מעולם לא רכשתי או ביקשתי orange נוסף.
החיוב ע"ס 85.72 ₪ (לפני מע"מ) עבור רכישת כרטיס sim שמעולם לא רכשתי או קיבלתי,
והחיוב השני ע"ס 4.24 ₪ (לפני מע"מ) עבור תשלום חודשי בגין תכנית תעריפים עבור מנוי שמעולם לא היה ברשותי.

ביקשתי מאורנג' לזכות אותי במיידית!!! בסך של: 103.90 ₪ (סך הסכום כולל מע"מ).

זוהי חוצפה של חברת orange "להכריח" ולחייב מנוי קיים להיות בעליו של מנוי נוסף וזו כנראה השיטה שלהם לצרף מנויים חדשים ע"מ לפרסם בתקשורת שהם "המרוויחים" הגדולים של ניידות המספרים כשבמציאות הם אלו שמוסיפים מנויים פיקטיביים למנויים קיימים.

מצפה עוד היום!!! לקבל זיכוי דרך כרטיס האשראי.
כספי סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפניתה.
בברכה,
אגף קשרי לקוחות
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה