פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מספרים כשרים. נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום,

עברתי לפני זמן מה לחברת אורנג'.
כאשר עברתי ביקשתי מהם מספר הדומה ברמה הגבוהה ביותר למספרי הקודם, דבר שהוא טריוויאלי (לפני צאתו של החוק החדש).

קיבלתי את כרטיס ה-SIM שלי עם המספר החדש ושבתי לביתי.

לאחר שניסיתי לשלוח SMS נוכחתי לגלות כי אין באפשרותי לעשות זאת.
חשבתי אולי התקלה ברשת והחלטתי שאני אחכה כמה ימים ואנסה עוד פעם.

לאחר שראיתי כי הבעיה אינה נפתרת החלטתי להתקשר למוקד השירות (*054).

במוקד השירות קיבלתי הנחיות כיצד לשנות את ההגדרות של הטלפון הסלולרי שלי כדי שאוכל לשלוח הודעות אך ללא הועיל.
לאחר מכן היא אמרה שאולי יש בעיה בקו שלי והיא תנסה לתקן אותה ואני אצטרך לנסות כרבע שעה מניתוק השיחה שלנו.

לאחר מכן ניסיתי שנית וראיתי כי אין אני מצליח לשלוח הודעות.

חזרו אליי ממוקד השירות וכאשר הסברתי להם את המצב אמרו שאין ביכולתם לעשות משהו בנידון וכי הם צריכים להעביר את זה הלאה - למוקד שמתעסק בתקלות ברמה יותר גבוהה וכי אני אקבל תשובה ביום שלאחר מכן.

ביום שלאחר מכן התקשרו אליי מחברת אורנג' כאשר מצאו את מקור הבעיה.
המוקדנית אמרה לי כי יש לי "מספר כשר".
כאשר ביקשתי הסבר אמרה לי כי כל המספרים המתחילים בקידומת 054-84
הם מספרים כשרים והם נועדו לדתיים.
בנוסף לא ניתן להתחבר מהם לאינטרנט ולא ניתן לשלוח ולקבל הודעות SMS.
שאלתי האם ניתן לעקוף את זה בצורה כלשהי וקיבלתי תשובה שלילית.
כאשר שאלתי לפתרון מצדם היא אמרה כי האפשרות היחידה שלי היא להחליף מספר.

הייתי רוצה להוסיף כמה פרטים חשובים:
1. כאשר לקחתי את המספר - אף אחד לא הודיע לי על מגבלות אלה.
2. מאז המעבר קיבלתי מספר הודעות SMS - מה שאומר שהחסימה אינה אבסולוטית וגם סותר את דברי הטלפנית.
3. התבזבז לי כסף רב בזמן זה מפני שבמקום לשלוח הודעות טקסט פשוטות הייתי צריך לבצע שיחות.
4. פרסמתי כבר את המספר החדש בקרב רוב מכריי ולהחליף עכשיו מספר יהיה עוגמת נפש נוספת.

לסיום,
רציתי להביע צער על העוגמת נפש שנגרמה לי.
בזבזתי המון זמן בעבודה על הנושא הזה ובסוף לא קיבלתי פתרון הולם לבעיה שלי.
אם באמת לא ניתן להסיר את ההגבלות - הייתי רוצה לקבל תא קולי חינם למשך 3 חודשים לפחות כדי שכל מי שמתקשר אליי יידע את המספר החדש שיהיה לי.

בין אם ניתן ובין אם לאו - הייתי רוצה פיצוי על עוגמת הנפש והנזק הכספי שנגרמו לי.
כספי סוג הנזק :
פיצוי + עקיפת הגבלות/תא קולי למשך 3 חודשים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפנייתה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה