פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב מידי חודש של אורנג' על שירותי Teleclal נושא התלונה:
מיכאלי בן שם/כינוי:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
חברת אורנ'ג מחייבת אותי כל חודש במשך שנה עשרות שקלים על שירות sms שלא קיבלתי.
התקשרתי לחברת Teleclal שעליה רשום החיוב, ושלחתי להם אימיילים ואין מענה.
דיברתי עם אורנג' והם לא עזרו לי, אני רוצה לדעת איך חברה חיצונית יכולה לקחת לי כסף מהחשבון דרך אורנג' וגם אני וגם הם לא יודעים איך זה נעשה ומה הפירוט של החיובים האלו?
כספי סוג הנזק :
החזר כספי ופירסום בציבור כתוצאה מהתרמית. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
לקוח פנה לחברתנו וקיבל מענה אישי לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה