|
|
|
|
|
|
ביטול מנוי בחברה |
נושא התלונה: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-17/4/06 נרשתי לשרות שלכם בסניף דיזינגוף סנטר, ת"א- מספר הקו 054-3188525. לפני מספר חודשים נרשמה משפחתי לשרות שלכם וקבלתי קו חדש - 054-2550005. בעקבות זאת ביקשתי לבטל את הקו הראשון, אך נתקלתי בסירוב בטענה שהתחייבתי בחוזה לתקופה של 36 חודשים. בזמן הצטרפותי לא נאמר לי שאני מתחייבת לתקופה מסויימת ובהסכם ההתקשרות עליו חתמתי לא מופיעה התחייבות כזאת. לכן אבקשכם לברר את העניין ולבטל את הקו.
אנא צרו איתי קשר.
|
כספי |
סוג הנזק : |
ביטול המנוי |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
לצורך טיפול בפנייתה, אנו מזמינים את הגברת שפר לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו. |
תגובה: |
ראי תגובה. |
פתרון: |
|
|
|