פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אוראנג' חייבים לי כסף – ומסרבים לשלם! נושא התלונה:
לשם רותם שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תל-אביב סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אחרי שנים שבהן אני מחוברת לרשת אוראנג', ומרוצה מכל דקה, התחלתי לתהות מתי בדיוק תעלה את ראשה מפלצת השירות הישראלי שמאפיינת כל כך טוב עסקים בארץ.
והנה היא באה:
בעלי עבר עבודה, ובמסגרת זאת עלתה האפשרות להתחבר לתכנית תעריפים של החברה המדוברת, שהיא טובה אף יותר מתוכנית הסטודנט אליה הייתי מחוברת עד היום.
מאחר והיה הדבר לפני ניוד המספרים, ניגשנו למרכז השירות של אוראנג' בתל אביב ב-30 בספטמבר 2007, ולאחר שעתיים של המתנה (בלבד) אישרו לי להתחבר לתוכנית של החברה בלי להחליף קו לקו של החברה, כך שלא אצטרך להחליף מספר טלפון בתהליך.
לאחר כחודש הגיע חשבון הטלפון הראשון שלי, והוא מעט גבוה, אך לא ייחסתי לו חשיבות. חשבון הטלפון הבא שהגיע, גרם לי לפתוח את פירוט השיחות שלי, ולבחון אותו מקרוב. מסתבר שהשיחות לבעלי, שהיו אמורות להיות חינם, חויבו כרגיל, וכן כל SMS ששלחתי חוייב ב-39(!) אג' ל-SMS במקום 9אג' שהיו אמורות להיות מחוייבות.
טלפון זריז לשירות של אוראנג' הבהיר את העניין – לא כתוב להם בשום מקום שהובטח לי להתחבר לתוכנית של החברה. לאחר ויכוח קצר בו המרכזנית הבהירה לי שאינה מאמינה לי, היא מסכימה ברוב טובה לחבר אותי לתוכנית של SMS בתשלום חודשי קבוע שיוזיל את השימוש. לא הייתי מרוצה והתקשרתי שנית, רק כדי שיוסבר לי שוב, בנימוס רב, כי לא כתוב שהובטח לי חיבור כנ"ל.
בטלפון השלישי, כבר הייתי הרבה פחות מנומסת, אני מודה. דרשתי לדבר עם האחראי, ובתקיפות הסברתי לו שלא סביר שהייתי מסכימה להתחבר לתוכנית גרועה יותר מתוכנית הסטודנט שהייתי מחוברת אליה עד עכשיו. הפעם, לאחר בדיקה של הנושא, התברר שהיתה בעיה בחיבור שלי לתוכנית שהובטחה לי, ולכן, בלי להודיע לי כלל, פשוט חיברו אותי לתוכנית אחרת, גרועה בהרבה. שיטת "מצליח" לא עבדה עליי, ולכן – פתחנו במלחמת התשה. קודם כל, מסכימים שמגיע לי זיכוי, אז קודם כל צריך להעביר בעלות על הקו – ואז להעביר אותי לתוכנית המתאימה, ורק אז לזכות אותי. אין בעיה. בינתיים ניוד המספרים נכנס לתוקף, ואני יכולה לשמור על המספר שלי. יצאנו לדרך: העברת הבעלות לקחה מעל לשבועיים. בינתיים חוייב החשבון שלי בעוד סכום מופקע והחוב של אוראנג' תפח. עכשיו, הבטיחו לי, יקח רק 12 ימי עסקים לזכות אותי. והנה חלפו ועברו להם 15 ואף יותר, עוד חשבון חוייב, והחוב מתקרב ל-800 שקלים, לא כולל מע"מ. אבל האם יש התקדמות? ההתקדמות היחידה שאני רואה היא כאשר אני כותבת עור מייל עצבני לשירות לקוחות, שלאחריו אני מקבלת שיחת טלפון אדיבה ממור – שכבר מרשה לעצמה לקרוא לי בשמי הפרטי, שבה היא מבטיחה לעדכן אותי במה שיקרה בהמשך....
ומבקשת להחזיר לי את הכסף בחשבונות הטלפון הבאים, ולבקשה זו אני עונה – רוצה להלוות לי אלפייה בלי ריבית ובלי הצמדה לחצי שנה בערך????
עלי לציין, שבכל שלב בו ביקשתי שישלח אלי העתק של החוזה, נתקלתי בסירוב מוחלט.
כספי סוג הנזק :
החזר ישירות לחשבון פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוחה ונתן מענה אישי לפנייתה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה