פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מזעזע במקרה של אובדן/גניבת מכשיר נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

בתאריך 14.1.08 אבד מכשירי מדגם W800I. פניתי למוקד הטלפוני והוסבר לי שיכולים לתאם שליחות רק לעוד יומיים. על מנת לחסוך את הזמן פניתי למחרת אל נקודת השירות ליד ביה"ח וולפסון. המכשיר שהייתי אמור לקבל היה בעל פגם בפלסטיקה (לא שריטות) וסירבתי לקבלו. כמו כן, נראה שהסוללה שהייתי אמור לקבל אינה תקינה (נראתה כאילו נגסו בה), וסירבו לתת לי כרטיס זיכרון 512MB שמגיע בתביעת הביטוח (מכיוון שכבר ביצעתי תביעת ביטוח בעבר וקיבלתי את הכרטיס אני יודע שמקבלים את הכרטיס בוודאות).
הציעו לי לקבל מכשיר "זמני" אך כששאלתי עד מתי נאמר לי שיכול להיות גם לחודש ימים! דבר שאינו מקובל עלי. כמו כן, נאמר לי שאצטרך להגיע לנקודת השירות על מנת להחזיר את החלופי ולקבל את המכשיר שלי ושוב לבזבז את הזמן. אני מבין שאינכם מעריכים את הזמן של לקוחותיכם אך אינני נהנה להגיע אליכם ולבזבז כשעתיים מזמני + תשלום על חניה (דבר שבחברות האחרות הינו אלמנטרי ולקוחות לא משלמים בגין חניה עד שעתיים). בנקודת השירות בוולפסון טופלתי על ידי מספר נציגים ומנהלים: שני, יוסי ,אלינור (מנהלת משמרת) ויניב (מנהל הנקודה). מהם קיבלתי תשובות אשר מעידות על זילזול בזמן הלקוח ובאינטלגציה שלו (כמכשיר "באותה רמה" הציעו לי נוקיה 6021. אינני מצליח להבין כיצד המכשיר באותה רמה אם כלל אין לו מצלמה?).

לאחר שהתלוננתי במוקד הטלפוני הציעו לי שליחות אך כמובן זה אומר להיות יום נוסף ללא המכשיר והקו.

אני רואה בהשתלשלות הדברים שירות לקוי ביותר מצד חברה שמתגאה בשירות שלה ורציתי ליידע את הנוגעים בדבר כי אני אעזוב את פרטנר למרות הקנס יציאה על סך 522 ש"ח שאצטרך לשלם (החברות המתחרות ישמחו לשלם את הקנס עבורי).

בברכה,
עוד לקוח מאוכזב


בזבוז כסף ועוגמת נפש סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר בדיקה מעמיקה שערכנו במערכות החברה, לא ניתן לאתר את הלקוח עפ"י המספר המצוין בפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה