פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בעניין : יחס שירות וזמני המתנה של חברת אורנג' פרטנר תקשורת
שלום רב!!!
אני לקוח של אורנג' בחודש האחרון (דצמבר 2007) אני מנסה להשיג את חברת אורנג במוקד שירות הלקוחות 054*
אך לצערי לא עולה בידי זמני ההמתנה גבוהים מהרגיל כמו כן ניסתי ליצור קשר דרך אתר האינטרנט אך לצערי הרב לא ענו לי דרך האתר עד היום
כמו כן הלכתי למרכז שירות פרונטאלי של אורנג' בכפר סבא ובת"א -יד אליהו
אך גם שם היה עומס רב
מה עוד לאחר שדיברתי עם מספר נציגים והובטחו לי אי אלו דברים מהם אם לא קיימו ואף "כאילו" יישכחו זה קורה עם מספר רב של נציגים שמבטיחים דברים ובפועל לא קורה כלום
איך להשיג את נציגי חברת אורנג' מה לעשות?
אני מבקש מכם שתבררו מול חברת אורנג' איך אפשר להשיג אותם...?


Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה מספר פעמים לחברתנו ובוצעו מספר שיחות במטרה להביא לשביעות רצונו. אנו מודים למר הופמן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה