פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מעליב ומזלזל (העתק תלונה שנשלח לאורנג) נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב.

אני בוריס דולברג מנוי ברשת אורנ"ג כבר למעלה מ4 שנים אם אינני טועה וכמו כן יש בבעלותי 3 מכשירים ו7 קווים.

רכשתי בסניף של סופר פארם לפני כ3 שבועות מכשיר מדגם נוקיה 6120.

לאחר כחמישה ימים המכשיר התחיל לעשות בעיות שכוללות ניתוק שיחות, אי קבלת שיחות, ופריקה מהירה מאד של הסוללה.

פניתי לשירות לקוחות טלפונית, והוסבר לי שיכול להיות שישנה תקלה בקו, אז לפי דברם הם מחקו לי את הקו

והפעילו אותו מחדש.

הדבר אינו עזר ולאחר שיחה נוספת הוסבר לי שאני צריך לפנות למרכז שירות לבדיקה של המכשיר.

פניתי למרכז שירות שנמצא בפ"ת הנציגה שטיפלה בי לקחה את המכשיר לתוך מעבדה והחזירה לי אותו.

לאחר כ20 דקות, לדיבריה המכשיר עובד והוא סודר.

יום אחרי זה התקלה חזרה עוד פעם טילפנתי שוב לשירות הלקוחות הם התנצלו אל המקרה ושלחו אותי בפעם השנייה למרכז שירות,

אם פרוט התקלה,כמוכן הנציגה הביאה לי מספר פנייה שמפורטת שמה התקלה.

אני חייב לציין שוכול הפרוצדורה הזאת באה אל חשבון העבודה והדבר גורם לאי נוחות ובעיות במקום העבודה שלי,כמו כן הטלפון הוא חלק בלתי ניפרד מהעבודה.

הנציגה במרכז השירות לקחה את המכשיר ממני ונאמר לי שאני חייב להגיע בעוד כיומיים לאסוף את המכשיר.

אמרתי לנציגה שהדבר יכול להיות בעייתי מכיוון שאין לי זמן פנויי להגיע ולקחת את המכשיר היא שאין בעיה ישלחו לי אותו הביתה בחיוב נוסף.

שאלתי אותה למה החיוב הרי זה טעות שלכם שאני חוזר בפעם השנייה למרכז עקב אי טיפול בבעיה בפעם הראשונה.

לי נאמר שאין מה לעשות ואני חייב לשלם את זה אמרתי שאינני מעוניין בכך, וכי אני יגיע לאסוף אותו במועד מאוחר יותר ואבדוק שהמכשיר עובד.

לאחר כשלושה ימים הגעתי בפעם השלישית למרכז השירות החזירו לי את המכשיר ונאמר לי שוב פעם שהמכשיר תקין ואין איתו שום בעייה.

כבר באותו ערב התקלות שוב פעם חזרו אל עצמם!!!!

שוב פעם התקשרתי למוקד הטלפוני ושוב פעם נאמר לי שאני צריך להגיע למרכז שירות בפעם החמישית ושוב פעם אותו תהליך של מספר פנייה שמתאר את הבעיה.

ושוב פעם אני אמור להיות מחוייב אל המשלוח.

השארתי את המכשיר לתיקון וחזרתי לקחת אותו שוב לאחר כ4 ימים זאת הפעם ה6 תוך שבועה וחצי שאני מגיע למרכז שירות.

וכמו בפעמים האחרות נאמר שהמכשיר תקין ושוב פעם הוא אינו היה תקין וכמו כן נמחק כול המכשיר אם כול הזיכרונות ההודעות והפגישות שהיו לי בו!!!

הפיצויי שקיבלתי היה 90 ש"ח הורדות תוכן שאיפלו לא ביקשתי.

כמו כן שאלתי את הנציג האם ישנה אפשרות לשנות את דגם המכשיר בגלל שאינני מרוצה מהדגם ורוצה לשנות אותו לדגם אחר של סוני אריקסון Z610 שהיה לי ולא עשה בעיות, הנציג אמר כמובן שישנה אפשרות כזאת

אלי לפנות לנקודת הסופר פארם שבה רכשתי את המכשיר.

פניתי אליהם שזו הפעם השביעית שאני בה במגע אם אורנ"ג!!

לי נאמר מכיוון שעברו יותר משבועיים מיום רכישת המכשיר אז אין אפשרות לשנות את המכשיר או לבטל את העיסקה.

שוב פעם התקשרתי למוקד שירות הלקוחות של אורנ"ג וסיפרתי להם אל הבעיה הנציגה אמרה שהיא מבינה אותי ואין באפשרותה לעשות דבר בנידון.

אבל היא תפנה את ה"בעיה שלי" למישהו בכיר יותר ויחזרו אלי.

חזרה אלי נציגה מקשרי לקוחות הסברתי לה את ה"בעיה שלי" היא אמרה שהיא לא יכולה לעשות דבר בנידון אלה לתת לי הטבה של דקות אמרתי לה שאינני מעוניין בהטבות אלה רוצה

שיחליפו לי את דגם המכשיר היא אמרה שהיא לא יכולה לעשות זאת, אבל הציעה לי לשדרג למכשיר שבו אני מעוניין בתשלום כמובן.

שאלתי למה אני צריך לקנות עוד מכשיר אם רכשתי אחד חדש לפני 3 שבועות היא אמרה לי שהיא יכולה להחזיר לי 20 ש"ח כול חודש ל18 חודשים דבר שאינו מכסה את עלות המכשיר החדש.

אני לא הייתי שבה רצון וביקשתי לקבל פרטים אל ניתוק מהרשת תוך כדי שמירת המספרים שלי.

היא אמרה שהיא תעביר את הפרטים שלי למנהלת אחרת שהיא תמסור לי את כול הפרטים ותחזור אלי מאוחר יותר.

המנהלת באמת חזרה אלי מאוחר יותר אבל יום אחרי לקראת הערב כבר.

המנהלת ניסתה להגיד לי איזה טעות אני עושה בכך שאני עוזב את הרשת וכמה חבל ושאולי כדי שאני יגש עוד פעם לנקודת שירות וכמו כול הקודמים לא הציאה

לי שום פיתרון הולם לבעיה.

ועדיין לא קיבלתי שום פרטים לגבי העברה של המספרים לרשת אחרת.

ברצוני לציין שלא קיבלתי כזה יחס מזלזל כבר הרבה זמן.

אני חושב שבאמת היה מגיע לי יחס הרבה יותר טוב ממה שקיבלתי

ואני ממש מעוכזב שככה הדברים היו צריכים להתנהל ועוד מחברה גדולה ומסודרת כמו אורנג.


וחבל שככה ויתרתם אל לקוח כי עד עכשיו הייתי מאד מרוצה מהחברה.

תודה.

בוריס דולברג

0546996336

נ.ב התלונה זכתה לאפס תגובה מצד אורנ"ג

כספי, סוג הנזק :
החלפת דגם מכשיר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה אישי לפנייתו.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה