פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
לקיחת תשלום בגין שירות שלא התקבל והכרחת הלקול להשאר בחברתו באמצעות תנאים נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
לפני כשנה קנתה אמי לאחותי הקטינה מכשיר בחברת אורנג במשך חודשיים המכשיר היה מקולקל ונאלצנו לנסוע לבאר שבע כמה פעמים בשבוע על מנת לקבל שירות לאחר כמה פעמים שהיא הגיעה למרכז השירות אמרו לה שהמכשיר לא תקין והיא צריכה לשדרג למכשיר אחר, היא כקטינה ותמימה לא ידעה ועשתה כדבריהם,והחזירה את המכשיר לקחה את המכשיר החדש ולא ידעה שהיא מחוייבת עכשיו לשתי מכשירים למשך 36 חודשים כשבעצם ברשותה רק מכשיר אחד .במשך כמה חודשים היו מגיעות חשבוניות גבוהות מאוד ולכן ניתקנו את המכשיר שילמנו את החוב על השיחות על סך 830 ש"ח וסוכם עם המוקד הפיננסי של אורנג שעלינו לשלם 78 ש"ח בחודש לחברת אורנג אך ורק על המכשירים הסכמנו לכך עשינו הוראת קבע חודשיים ראשונים נובמבר ודצמבר חוייב החשבון בסכום זה אך בחודש ינואר הוחלט משום מה בחברת אורנג כי הסכום יעלה ל133 ש"ח בחודש מכיוון שיש ברשותנו מכשיר דור 3 אפילו שאינו פועל אך צריך לשלם על חבילת הגלישה ועל המסלולים את התוספת הזו על מכשיר שאינו פעיל . בתאריך 17/1/08 אני מתקשרת לחברת אורנג וזו התשובה שנציגי השירות נותנים לי אני מבקשת שמנהל יחזור אליי ומנהל בשם אבי מתקשר אליי אני אומרת לו שברצוני לשלם את עלות המכשירים זאת אומרת מה שנותר מההתחייבות ולסגור את הסכום שאני חייבת לחברת אורנג בכרטיס אשראי הסכום הוא על 2142 ש"ח על שני המכשירים אדון אבי המנהל מנסה בכל בשיטות שאני יפתח את מכשירי לשיחות יוצאות למ רות שאני מסבירה לו כי הכמשיר הוא על שם אמי אישה המקבלת קצבת נכות ואיננה יכולה לשלם על השיחות היוצאות בערך כ20 דקות חל מסע השכנוע וכאשר אני אומרת לו חד משעמית שאינני רוצה שיחות יוצאות אלא רק לשלם את מה שנותר בכרטיס אשראי הוא אומר לי שאם אני מסיימת את ההתחייבות לחברת אורנג ולא פותחת את המכשיר אני צריכה לשלם את הסכום הנותר במזומן או בתשלום אחד בלבד בכרטיס אשראי למרות שעל ידי נציגיו נאמר לי אחרת .למרות שעל המכשיר הראשון אני משלמת כל חודש והמכשיר אפילו איננו אצלי אלא נמסר לסניף חברת אורנג בבאר שבע אבקש שתעזרו לי כי לא קיבלתי כל תשובות הגיוניות לחא מנציגי אורנג ולא ממנהליה ,אודה לכם מאוד
בזבוז כסף וזמן יקר. סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר - מנהל קשרי לק שם ותפקיד:
שלום רב,
לאחר בדיקה שערכנו במערכותינו, לא ניתן לאתר את הלקוחה עפ"י מספר הטלפון אשר ציינה בפניתה.
תגובה:
ראה תגובה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה