פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות מתחת לכל ביקורת. נושא התלונה:
שר רון שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
גלילות סניף חברה:
תיאור הבעיה:
סיפורי כדלכמן-בתאריך 15.1 נכנסתי לתקן את מכשירי באורנג' סניף גלילות. "לשימחתי" הודיעו לי שבעקבות תקנות החברה החדשות אני מפקיד את הפלאפון בידיהם,מקבל מכשיר חלופי וצריך לחזור אחריי יומיים לקבלו בחזרה.הבחור שטיפל בי היה נחמד מאוד והסביר לי שכל התקנות החדשות הן ע"מ לתת שירות טוב יותר ולתקן את כל המכשיר,גם בעיות שעליהן לא דיווחתי ושהפלאפון עובר בערך בידיהם של 5 אנשי מקצוע שונים ומשונים שבודקים את הטלפון מכל צד אפשרי והאחרון שבהם בודק את הטלפון מבלי לדעת מה היו התקלות ומחפש בעיות.
ביום חמישי 17.1 בדיוק יומיים לאחר שמסרתי את הפלאפון לתיקון קיבלתי הודעת אס.אמ.אס שהפלאפון שלי מוכן ומזומן וחשבתי לעצמי איזה יופי של שירות...הגעתי לאורנג',כרגיל חיכיתי 45 דקות עד שיתייחסו אליי למרות שזה רק קבלת מכשיר מתיקון {מדוע לא עושים עמדה שמטפלת רק בזה? השלט של "קבלת מכשירים מתיקון" כבר מונח מעל אחת העמדות...}.
קיבלתי את הטלפון שלי יצאתי החוצה מחוייך ונכנסתי לזיכרון הפלאפון ע"מ להתקשר לחברתי שתחייה. חשכו עייניי!!!!!!!!
אין לי זיכרון.למעשה כל הדברים שהיו לי על הפלאפון ואמרו לי שמגבים אותם לא היו.מה עוד שהדברים שלשמם הכנסתי את המכשיר לתיקון לא תוקנו.
המכשיר שברשותי הינו מכשיר N73.מכשיר יקר מאוד שדורש טיפול מסור ביותר בדמות הגעה מדי 3 חודשים לפחות לתיקונו.מכשיר לא מוצלח בלשון המעטה.
נתנו לי מכשיר חדש {כמו שהיה לי אבל חדש} ומתנות בשווי 116 ש"ח {כרטיס זיכרון+60 ש"ח להורדות מאתר אורנג'} שזה בערך העלות של הגעה + זמן השהייה שלי בסניף.אני ביקשתי שיחליפו לי פלאפון והבהרתי כמה אני לא מרוצה מהמכשיר ובחברה טענו שהמכשיר שלי מצויין ולכן כל 3 חודשים קרוב לוודאי אמשיך לטפלו במסירות ולהגיע לאורנג'.
שאלותי הן-
למה לוקחים את הסלולרי לכל כך הרבה זמן?
אם העובד לא חירטט אותי בסיפוריו איך הגיוני ש-5 עובדים במקצועות שונים לא עולים על כל הבעיות ועל זה שאין לי זיכרון???
והכי חשוב-האם אורנג' שכחו שהלקוח תמיד צודק במיוחד בעת מלחמה על כל לקוח בתקופת ניידות המספרים?ביקשתי שיביאו לי מכשיר אחר בתור פיצוי והם נתנו חבילת הורדות של דברים שאפשר להוריד בחינם אם קצת מחפשים.
מה עוד שסיפרה לי אחת המנהלות זה שכשמגבים את הפלאפון הם גם מעתיקים את זה לדיסק או קי ומוחקים שמסיימים לתקן{!!!} את המכשיר.איפה ההיגיון?לא עדיף למחוק יום אחרי שהלקוח לוקח המכשיר מהתיקון? זה לא שלחברה אין כסף לעוד דיסק און קי וארונית לאכסון הדיסקים.
צריך לשלם לי רק על העצות ה"גאוניות" שנתתי פה.אתם מוחקים לי את הזיכרון ואני נותן עצה חינם.
עלבון כספי ובזבוז זמן. סוג הנזק :
לקבל הסברים לשאלותי בתור התחלה ולפנק אותי כי אני באמת חושב שמגיע לי. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתו לאתר "תלונה" פנה הלקוח אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה