פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חיוב שגוי חוזר בחשבון שלי נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אז ככה זו הפעם השלישית שאני מגלה בחשבוני חיוב שגוי בעקבות טעיות של נציגים שלכם, אי עידכון מבצע או חלק ממנו, כמובן שפניתי לשרות שלכם ואף פעם אינם יכולים לזכות במקום אלה אתה צריך לסבול ולשלם ריבית ולקבל את הזיכוי רק בחשבונית הבאה, כמו כן להפתעתי אתמול גיליתי שוב שהחברה חייבה אותי שלא בצדק אך על סך 807 ש"ח זהו סכום שאינו מבוטל וזה אמור לרדת בחיוב הבא למעשה 2.2.08 כשפנינו לשרות ודיברנו אתמול עם שולי מנהלת השרות הטענה היתה כי אינה יכולה לזכות אותי על ההפרש אף שהם עשו טעות ולא עידכנו לי את המבצע שהתחברתי אליו, אז אני הלקוח לא מספיק שהחיוב הוא שגוי, לא נכון, לא עודכן לי המבצע שביקשתי וחויבתי שלא בצדק עליו בסכום לא קטן עכשיו אני אמורה לצבור את הריבית על המינוס אתם מחזיקים לי את הכסף כי אליכם זה כבר נכנס לחשבון ואני אמורה לחכות לחודש הבא לזיכוי, אני לא חושבת שלמעצמה כמו אורנג יש בעיה לתת הוראה לחב' האשראי לזכות אותי בגין החיוב שלא בצדק רק מה למה שתתאמצו בשביל לקוח פעוט כמוני אם כי מכניס לכם מדי חודש הרבה כסף ובלי בעיות אחת הסיבות שגרמו לי להתנתק ולכל משפחתי מחב' אורנג זה בגלל הסיבות הללו
ביזבוז זמן בהמתנה לשרות סוג הנזק :
החזר כספי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתה, שוחח מנהל קשרי לקוחות עם בעלה של הפונה ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים לגברת שחר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה