פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תשלום על מסלול שלא בשימוש נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני לקוח ותיק בחברה. לפני די הרבה זמן רכשתי מכשיר דור 3 (שרק נכנסו לשוק). לא משנה שמהתחלה היו לי בעיוצת עם המכשיר שבסוף הוחלף לי לאחר, אבל זה לא העיניין. אני מרגע שהצטרפתי משלם על גלישה באינטרנט כמו שמחוייב כל אחד שיש לו דור 3 כדי שיוכל לבצע שיחות וידאו. הכל טוב ויפה רק שבאיזור שאני גר (בשלומית) אין קליטה לדור 3 (פניתי עם זה לחברה והם מודעים לבעיה) ואני בכלל לא יכול להשתמש בטלפון לשיחות וידאו. לפני כמה ימים פניתי לנציגת החברה על מנת לבטל את התשלומים (יש לי 2 מכשירים, שאחת מהם כרגע בכלל לא בשימוש) אז נאמר לי שאני מחוייב ל3 שנים ועליי להמשיך לשלם כל חודש. אז מה, אני אמשיך לכלכל את החברה בלי שאשתמש בשרות?
עגמת נפש ועלבון סוג הנזק :
החזר רטרואקטיבי על כל התשלומים ששולמו ופיצוי הוגן פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מבדיקה במערכות החברה עולה, כי הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבל מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר פרידמן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה