פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי ביטול עסקה בו זמנית בזמן הרכישה נושא התלונה:
צרור עמי שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ביג פולג נתניה כתובת:
מרכז שרות לקוחות נתניה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום שמי עמי בתאריך 17.1.08 הייתי במרכז שרות באורנג נציג ששמו קובי הציע לי דיל לעבור מסלקום לאורג הסכמתי לדיל אבל לפני החתימה הדיל שונה ואמר לי שכדאי לי לקחת את הדיל ואני בתומי חתמתי לאחר שראיתי שהדיל לא מתאים באותו רגע ביקשתי לבטל את העסקה לא עברו 5 דקות מהעסקה ולא יצאתי משם ואמרו לי שאי אפשר לבטל לאחר שלא רציתי לצאת עד שיבוטל לי העסקה הוזמנה לי משטרה שרצתה לעכב אותי לתחנה.ליד כל הלקוחות והנציגים.ואמרו לי אם אני ארצה לבטל עליי לספוג קנס כספי גבוה.לאחר דין ודברים הנציג קישר אותי עם המנהלת שלו שאמרה שתנסה לפטור את הבעיה ביום ראשון ותבטל לי את העסקה .חזרה בה ואמרה שהיא לא יכולה לבטל לאחר שחתמתי.ואין מה לעשות מודה לכם על שיש אתר כזה תודה מראש עמי צרור.
עוגמת נפש ופיצוי כספי סוג הנזק :
ביטול עסקה ללא קנס כספי ופיצוי על עוגמת הנפש ליד הלקוחות ונציגי השירות מהמשטרה. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתו, שוחחה עם הלקוח מנהלת קשרי לקוחות במטרה להביא לשביעות רצונו. אנו מודים למר צרור על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה