פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
דרישה לתשלום עבור טלפון שלא נעשה בו שימוש נושא התלונה:
‏יום שני ‏28 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בחודש מאי ביטלתי את כרטיסי האשראי שלי.
כתוצאה מכך הצטבר חוב ונותק לי קו הטלפון הנייד של אורנג'.
התשלומים על רכישת המכשיר (500 ש"ח) המשיכו לרדת מחשבון הבנק שלי מכיוון שכל עסקת אשראי שנעשית בתשלומים אי אפשר לבטל ואי אפשר לשלם באמצע הדרך ולהפסיק אותה.
על החוב בגין השימוש שלא כובד בכרטיס האשראי הגיעה דרישה נפרדת לתשלום.
את החוב הנ"ל שילמתי באוגוסט אבל לא חיברתי את הקו.

כעת (28.1.08) קיבלתי דרישה נוספת לתשלום.
לתומי חשבתי שחלה פה טעות, שצריך רק להבהיר שכבר שילמתי את החוב.
התקשרתי לעו"ד של אורנג' והוא טרח לסבר את אוזני שבגלל שלא עשיתי כלום עם הקו – לא התחברתי מחדש ולא התנתקתי – הצטבר לי חוב בגלל איזשהו כלל שלהם שלא הבנתי ושזה חוב חדש!!!
לא עלה על דעתי שאני חייבת משהו לאורנג' מעבר לסכום שיורד בלאו הכי על המכשיר!!!
הדרישה הנוכחית לתשלום היא על סך 782 ש"ח (!)
הסכום הזה גבוה בהרבה משווי המכשיר,
מכשיר שבלאו הכי אני לא עושה בו שימוש כי לא חיברתי אותו.
גם אם היה לי קו שם והייתי צריכה לשלם שקל בחודש לא הייתי מגיעה לסכום חוב שכזה.

עורך הדין של אורנג' הסביר לי בתוקפנות שאני לא בסדר כי הייתי צריכה להחליט אם לחבר או לנתק ובגלל זה אני מחוייבת בתשלום הזה ושהזכות שלהם לדרוש את זה הייתה רשומה לי באותיות הקטנות.

מיותר לציין שבעת ההתקשרות לאורנג – לפני כשנה – הוחתמתי בעט אלקטרוני על חוזה וירטואלי שנמצא על המסך שלא ראיתי.
וגם אם הייתי דורשת לראות את החוזה הנ"ל
א. קשה להאמין שהייתה לי הסבלנות הנדרשת לקרוא - מן הסתם המון עמודים בפונט בגודל 6.
ב. לא נראה לי שהיה לי "כוח" לשנות סעיף זה או אחר בהתקשרות הזו. כי החוזים הללו לא פתוחים למיקוח.
ביטול החוב מול אורנג' (כי אני ממשיכה לשלם את עסקת האשראי!) או - תשלום הדרישה הנ"ל בכפוף לביטול הגבייה באשראי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בפנייתה לא ציינה הלקוחה את מספרה ברשת orange. גברת יהלום מוזמנת לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו לצורך בירור פנייתה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה