פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקוי ורצון לביטול חוזה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה של אורנג' כבר הרבה מאוד שנים לאחרונה החלטנו שבן זוגי שהיה לקוח של חברת פלאפון יעבור גם הוא לחברת אורנג' למרות שבחברת פלא' הציעו לנו מסלולים נורא משתלמים +מכשיר חינם והוזלה משמעותית במחיר השיחות
למרות זאת החלטנו בכול זאת שבן זוגי יעבור לאורנג', רכשנו 2 מכשירי דור 3 וחצי חדשים מסוג נוקייה וסגרנו עם הנציג שירות על מסלול של 900 דקות בעלות של 250 ₪ ובהחזר מלא על עלות המכשיר, לאחר רכישת המכשיר הגענו הביתה והתפלנו לגלות שמכשיר החדש שרק נרכש יש בעיות של שמע,בעיות של קליטה, יום לאחר הרכישה חזרנו למוקד אורנג' בחוצות המפרץ בחיפה והם החליטו לבדוק עם הכן יש תקלה במכשיר הכניסו אותו למעבדה, ושהוא יצא הם טענו שאין שום תקלה במכשיר, אך איזה פלא אני מגיע הביתה ואותו הרעש ואותם הבעיות חוזרות על עצמן ושוב חזרתי למוקד ושוב אותו הסיפור, לאחר ריבים מרובים עם הנציגים במוקד ועם הנציג שירות הטלפוני ביקשתי שינתקו את הקו ייקחו את המכשיר כי אין אני מעוניינת בו יותר. בסופו של דבר החלטתי בכול זאת להישאר בחברה, אך כל חודש יש אותה תקלה כל חודש יש בעיות בחיוב לאחר שחתמתי על הוראת קבע והבאתי מהבנק אישורים כל חודש אני מקבלת מכתב מחב' אורנג' על בעיה בחיוב ואני צריכה מחדש לעדכן כרטיס אשראי ולחייב בכרטיס אשראי שלי, אני מאסתי מכל השירות הלקוי.
ובן זוגי שרכש את המכשיר יחד איתי, המכשיר בקושי בן חודשיים אך עם תקלות חוזרות ונושנות שבמהלכן אנו מפסידים ימי עבודה לוקחים ימי חופש על מנת שנוכל להגיע למוקד שיסדרו את המכשיר. התקלות הן:
1.המכשיר אין לו קליטה. במקום מגוריי משהו שלא ממש טרחו לבדוק מתי שרכשנו מכשיר דור 3 וחצי שאין אנו יכולים לעשות בו כלל שימוש.!
2.במהלך שיחה רגילה הטלפון פשוט מתנתק! כל שיחה מתנתקת . זה ממש בלתי נסבל
(שהגענו לנקודת שירות בפעם ה 3 בשבוע ימים עם אותן תקלות,פתאום החליטו לבדוק עם במקום מגורנו יש קליטה ומסתבר שלא.! מעניין שאף אחד לא טרח לבדוק ולעדכן אותנו בזמן רכישת המכשיר על כל הבעיות האלה ועל זה שאנו רוכשים מכשיר דור שלישי שלא נוכל בכלל להשתמש בו, האם הסוכן לא עבר על חוק זה לפי סעיף 4 "חובת הגילוי לצרכן" אולי עם היינו יודעים זאת לפני היינו חוסכים לעצמנו את כל הטרחה והטרטור ולא רוכשים אותו מלכתחילה.!
3.המכשיר נתקע באופן קבוע, לא מצלצל פתאום, לא רוטט, עם מחייגים עונה ישר מענה קולי שהמכשיר לא זמין כאשר המכשיר זמין
וחוץ לכול הבעיות האלה בן זוגי שהוא לקוח חדש בחברה טעו לו בחשבוניות חייבו אותו בסכומים גדולים, כשהמסלול הוא בעצם 900 דקות ב 250 ₪ הגיעו החשבוניות לסכומים של 400 ₪ כאשר הוא לא דיבר אפילו 500 דקות.! וחייבו אותו על המכשיר (כאשר המכשיר הוא אמור לקבלו חינם- ז"א לקבל החזר מלא עליו עם ידבר מעל 250 ₪)
וחוץ מזה חתמנו על הוראת קבע וכמו לי גם לו כל חודש מקבל מכתב שזה לא מתבצע וצריך להתקשר למוקד הפיננסי להסדיר תשלומים וכול זאת לאחר עידכון הוראת קבע מס' פעמים והבאת אישורים מהבנק!
אני רוצה לציין שאנו מאוד לא מרוצים ומאוכזבים מהשירות הלקוי ומהמכשירים ומכול המידע שלא ציינו בפנינו בזמן רכישתם .! ואין אנו מעוניינים להמשיך כלקוחות בחברת אורנג'
ואנו רוצים לנתק את שני הקווים!!! ולא מוכנים לשלם על הניתוק או על המסלול או על המכשירים בכלל.! אנו רוצים להחזיר לכם את המכשירים ולא רוצים לקבל מכם דבר וחצי דבר.!
כי שירות כזה בזוי וחברה שמחשיבה את עצמה לחברה כה גדולה שלא יודעת לטפל בלקוחות ומוכרת להם מוצרים לקויים ועושה טעויות חוזרות של חשבוניות
אני מאסתי מהביזוי ומהזלזול בלקוחות!
מותר לבטל עסקה עד 14 ימי עבודה ואנו חזרנו יום לאחר הרכישה במטרה לבטל ! היום אני רוצה לבטל את שני הקווים ולא רוצה שום קשר עם חברה זו!
וחוזרת שוב שיבטלו לי את שני הקווים ואני לא מוכנה שחייבו אותנו בגינם.!

נזק כספי,בזבוז זמן, עלבון סוג הנזק :
ניתוק 2 הקווים שברשותנו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בעת פניית הלקוחה אל מרכז השירות והמכירה של חברתנו בוצעה שיחה במטרה להביא לשביעות רצונה. אנו מודים לגברת פלדמן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה