פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החלפת מכשיר פגום שרכשתי נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏31 ‏דצמבר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי מכשיר חדש מדגם Sony Ericson k530i. בתוך זמן קצר גיליתי שהרמקול של המכשיר אינו תקין. אני משתמש ברמקול לעיתים קרובות ולכן פניתי לחברה בבקשה לתקן את התקלה.

סיכום 2 ביקורים במרכז שירות ושיחות טלפוניות עם נציג החברה:

להפתעתי, נאמר לי במרכז שירות שמדובר בתקלה מוכרת במכשיר זה.
לא רק שנמכר לי מכשיר עם פגם ידוע וזאת מבלי ליידע אותי על כך מראש, אורנג' אינה מסכימה להחליפו. הוצע לי לקבל מכשיר בלוטוס' אך מסיבות ששמורות עמי הסברתי להם שאיני יכול לקבל זאת כפתרון.

שיא החוצפה הייתה כשהוצע לי פעם אחר פעם לרכוש מכשיר חדש, בנוסף למכשיר שרכשתי.

לפני כשבוע שלחתי פקס בנושא לשירות לקוחות של החברה ופקס נוסף לפניות הציבור. היום נאמר לי שמופיע ברישומים שהפקס התקבל לפני שלושה ימים. עד כה לא יצרו איתי קשר בנושא.
בזבוז כסף במידה והנושא לא יפתר סוג הנזק :
החלפת המכשיר במכשיר מדגם אחר פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתו, שוחח עם הלקוח מנהל קשרי לקוחות ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר איטלמן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה