|
|
|
|
|
|
חוסר מתמשך של סוללה למכשיר בן ארבע שנים |
נושא התלונה: |
יום ראשון 13 נובמבר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
בי"ח ולפסון |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
מאחר והטלפון נמצא במכונית על תושבת המתאימה לסוגו בלבד הכולל דיבורית
אנחנו מרגישים שבאי סיפוק הסוללה אונסים אותנו לרכוש סוג טלפון אחר וגם תושבת
אחרת וכמובן דיבורית
|
כספי |
סוג הנזק : |
לספק סוללה מתאימה |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל |
שם ותפקיד: |
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר צדוק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|