פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר מתמשך של סוללה למכשיר בן ארבע שנים נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
בי"ח ולפסון כתובת:
תיאור הבעיה:
מאחר והטלפון נמצא במכונית על תושבת המתאימה לסוגו בלבד הכולל דיבורית
אנחנו מרגישים שבאי סיפוק הסוללה אונסים אותנו לרכוש סוג טלפון אחר וגם תושבת
אחרת וכמובן דיבורית
כספי סוג הנזק :
לספק סוללה מתאימה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
מאיה הבר, מנהלת קשרי ל שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח ונתנה מענה אישי לפנייתו. אנו מודים למר צדוק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה