פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר תקול - ללא פתרון, מסרבים לבטל עסקה. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏09 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-9.12.07 רכשתי מכשיר חדש מסוג נוקיה E65 דרך נציג החברה שהגיע אלי הביתה לאחר תיאום טלפוני.
במהלך השבועיים הראשונים מאז רכשתי את המכשיר נתקלתי במספר תקלות שחזרו על עצמם. המכשיר נוטה לבצע אתחול ללא כל הודעה מראש (גם באמצע שיחה), קופא, כפתורים מפסיקים להגיב וכו'. בשל עומס בעבודה, נאלצתי לדחות את הגעתי למעבדת השירות.
הייתי בטוח שהתקלה תטופל (גם אם בעוד שבוע או שבועיים), שכן נאמר לי ע"י המוכר, שאני מכוסה באחריות יצרן מלאה ואת השירות אקבל במעבדת שירות אורנג'.
לאחר ביקור במעבדה בתאריך 30.12.07, ולאחר השארת המכשיר לתיקון (בוצעה צריבה מחדש ועדכון גירסא), לקחתי חזרה את המכשיר ומסתבר שהבעיה כלל לא נפתרה.
בפניה חוזרת לשירות לקוחות בתאריך 2.1.08 (במרכז שירות יד אליהו) נאמר לי שהתקלה שאני מתאר הינה תקלה מוכרת וידועה, ואינה ברת תיקון. מיד לאחר שנודע לי על כך, ביקשתי לבטל את העסקה אך נתקלתי בסירוב מצד מרכז השירות.
עד היום יצרתי קשר עם שירות הלקוחות אולי 10 פעמים על מנת לנסות להבין מה קורה עם הטיפול בבקשתי, אך תמיד אותה תשובה. נציג השירות מודיע לי שהעניין בטיפול, והוא יחזור אלי בעוד מס' דקות/שעות ויתן לי תשובה. גם מכתב שנשלח למחלקת תלונות הציבור, לא עזר, למרות שמוצהר באתר אורנג' שתשובה מובטחת תוך יום עסקים אחד.
כמובן שלמעט נציג אחד (צדיק בסדום) מעולם לא טרחו לחזור אלי ולתת לי תשובה אמיתית.
לא קשה לספור את הימים ולראות שחלף כבר חודש מאז פניתי אליהם לראשונה.
לא רק שעל פי החוק להגנת הצרכן, אורנג' מחויבים לפרט תקלה שכזו ללקוח (במיוחד אם היא מוכרת וידועה וללא פתרון מעשי) במעמד ביצוע העסקה, הם מחויבים לבטל את העסקה, ולהשיב לי את כל הסכומים שעליהם חויבתי בתוך 14 ימים מיום הודעתי על הכוונה לבטל את העסקה.
שירות פשוט מזלזל ומעליב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
ביטול העסקה שנעשתה בניגוד לחוק והשבת כל החיובים על המכשיר. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתו אל אתר "תלונה" פנה הלקוח אל מרכז השירות של חברתנו וניתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר היקרי על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה