פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חוסר כבוד ואכפתיות ללקוח. אי רצון לעזור. נושא התלונה:
ציפין פימה שם/כינוי:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
שלום
ביום חמישי 31.01.08ב 9:00 בבוקר אני פניתי למרכז שרות כדי לחדש סיסמה לbill4u
כדי להוציא חשבוניות מאתר אינטרנט של אורנג' הסיבה לכך כי עברתי חברת סלולור
והייתי מחוייב להביא חשבונית כדי להיות זכאי להטבות מסויימות.
במרכז שרות של אורנג' סירבו לבקשתי מסיבה כי איניני יותר לקוח של החברה(זה לא נכון! כי קיים עוד מספר שאותו אני ענתק בימים הקרובים) ואין באפשרות הנציג לגשת למידה המבוקש (הזמן בין "שהפסקתי"(לאותם מספרים) להיות לקוח אורנג לבין השיחה הוא פחות מיום 1) לאחר ששאלתי מעין אחברה לוקחת נתונים לחשבונית של החודש הנוכחי הנציג אמר כי זה מתבצע אוטומתי...לאחר וויכוח ממושך ובקשה שלי להעביר אותי למשהוא שמסוגל לפתור את ה"בעייה" הזו קיבלתי מס טלפון של שרות פיננסי... שהיה מספר שגוי
ב 10:50 בכוחות עצמי השגתי מס של מוקד פיננסי( שם הנציג :אלי) ואחרי הסבר ממושך של הבקשה שלי הנציג הפנע אותי בחזרה לשרות לקוחות.
ב 11:00 התחלתי להסביר את נושא הפנייה לנציג נוסף (שם הנציג: מיכל,מס פנייה 167308735 )
לאחר הבקשה שלי להסתכל ב log של הפנייות שלי לאותו יום כדי לא לפרט את נושא הפנייה פעם נוספת ורצון שלי לברר שם הנציגה שאימה דיברתי לצורך תלונה על חווית שרות, התברר כי הפנייה שלי בכלל לא תועדה ולא נרשמה לצורך מעקב...
שורה תחתונה: בשעה 14:30
אני קיבלתי גישה לאתר bill4u והוצאתי את כל המיידה הדרוש
שאלה שלי למה אני הייתי צריך לבזבז את הזמן היקר שלי (כ 4 שעות) ולחוות את כל הוויקוחים ואי אכפתיות הזו אם בסופו של דבר הבקשה שלי היתה בקשה פשוטה וניתנת לפיתרון מיידי.
אם כל זאת לאחר החווית שרות הזו ורבות אחרות שפשוט אין כח וסובלנות לפרט אותם אני לא חש טיפת ספק או התלבטות על כך כי עברתי חברת סלולר.
בכבוד.
ציפין פימה.
חוסר אכפתית. זילזול בלקוח סוג הנזק :
אין צורך. אני פתרתי בעצמי. (עברתי חברת סלולר) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מבדיקה במערכות החברה עולה, כי הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות ופנייתו טופלה. אנו מודים למר ציפין על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה