פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רשלנות בתיקון ויחס מזלזל נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
חוצות המפרץ והשירות הטלפוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לפני מספר ימים הגעתי למרכז שירות של אורנג' לעזרה בהוצאת כרטיס זכרון שנתקע במכשיר לאחר שהוכנס בטעות הפוך מחוסר תשומת לב.
לכאורה לא היתה שום תקלה במכשיר והפיתרון הוא קל ופשוט למדי.
אבל כהרגלה של אורנג' היו חייבים איכשהו לסבך את העניינים!!
כמובן שלא התאמצו לנסות ולהוציא את הכרטיס היו חייבים לטרטר אותימ ולשלוח את המכשיר לטיפול במעבדה שכרוך בפירוק המכשיר וזה מתבצע תוך 2 ימי עסקים.
המתנתי כנדרש וחשבתי שפה הכל מסתכם.
אז,זהו, מסתבר שלא ממש.
ב"אחריות ומקצועיות" רבה נאמר לי שהכרטיס אבד. . המכשיר פורק והכרטיס יצא אך משהו בדרך כנראה התפספס.
נציג השירות לא ידע כיצד להגיב. התחיל לגמגם ולהזיע.
בכרטיס הזיכרון היו לי דברים חשובים שקשה לשחזר ומכאן האכזבה.
ציפיתי לקבל פיצוי הולם- הרי בסך הכל פדיחה שלהם (ומנסיון העבר-לא הראשונה...)
גם כאן ניתקלתי בגמגום מצד הנציג והכי מעצבן ששאל אותי מה לדעתי יהיה פיצוי הולם, כמובן שאמרתי משהו שהוא בגבול ההגיון אך שוב נתקלתי בהרמת גבות ומבט מזלזל שזה לא מגיע לי- להזכיר להם על חובת מי הפיצוי??
מצחיק מאוד שבמשך כל מעמד השיחה , מאחורי אותו הנציג שנתן לי שירות עמד עובד אחר של החברה שהיה עד לכל המקרה. וב"שפת הסימנים" מאחוריי גבו של חברו סימן לי להמשיך ולדרוש עוד הטבות כפיצוי על הפדיחה.. זה לא היה בצחוק- היות וכשיצאתי מהמרכז שירות אמר לי ש"יצאתי פריירית"
ממש עובד שמייצג בלויאליות את החברה!!!
אז אם ככה חושבים העובדים -למה אני צריכה להתעקש על מה שמגיע לי?
למה צריך לבזבז זמן מיותר? למה צריך ךהשפיל אותי ולגרום לי להתבייש בזה שאני רוצה לקבל פיצוי???
בכל אופן מיהרתי להמשיך את היום שלי אבל מסתבר שזה לא נגמר "הופתעתי" לגלות שהכרטיס שניתן לי משומש היו שם דברים של לקוח קודם ולא "חדש עכשיו זה נפתח מהאריזה" כפי שנאמר לי- שקר מס' 1
כמובן שהתקשרתי למרכז שירות דיברתי עם מנהלת בשם חופית שאמרה לי שאין אפשרות לקבל כרטיס זיכרון חדש כי יש חוסר במלאי ואין צפי לחידוש - הבנתי אך בכל זאת ביקשתי פיצוי יותר הולם ממה שניתן לי וזאת בעקבות המלצתו החמה של אותו עובד.
מסתבר שהבקשה שלי היתה "מוגזמת" כי היחס שקיבלתי מאותה מנהלת היתה מזלזלת וחצופה. ולכן ביקשתי לדבר עם מנהלת מעליה.
התירוץ הנדוש ש"כל המנהלים בישיבה" לא ממש השפיע עליי התעקשתי לדברעןם מנהל יותר בכיר מייד. חופית בכלל לא יידעה אותי שאני מעוברת למנהלת מעליה- מצאתי את עצמי ללא התראה מדברת עם מוזיקת ההמתנה - ממש התנהגות הולמת ל"מנהלת בשירות לקוחות"
האמת שלא המתנתי זמן רב, מיד ענתה לי קרן-קצת מהר מדי למישהי שהרגע "היתה בישיבה" - שקר מס' 2 .
בשיחה עם קרן הייתי צריכה לספר את הכל מהתחלה - שום פרט מהשיחה שלי עם המנהלת שדיברתי לפניה לא הועבר אליה- וזה ממש מעצבן להתחיל הכל מהתחלה.
בשיחה עם קרן הסתבר שגם ההטבות שקיבלתי במרכז שירות ממש לא מדוייקות. לא הוסברו לי פרטים מסויימים לגבי ההטבה וזה כבר ממש התחיל להכעיס אותי- שקר מס' 3.
קרן לא באה לקראתי אלא להיפך התנגשה איתי ראש בראש דאגה ל"חנך אותי טוב טוב" כדי ללמוד שלא צריך לבוא בדרישות אם חברת הסלולר שלך עושה לך פדיחות- גם זה מאוד הולם מנהלת בכירה כביכול בשירות לקוחות.
התעקשתי בכל זאת ולאור זה שאמרה כל הזמן שאין ביכולתה לתת לי את מבוקשי ביקשתי בפשטות מישהו ש- כן יכול.
ואז התחילה המתנה ארוכה מאוד שהסתיימה בניתוק השיחה -כי כבר נגמרה לי הסוללה.

כמובן שאף אחד לא חזר אליי מכשראה שהשיחה נותקה וכמובן שהכל צריך להתחיל מהתחלה- כי למה שיתעדו מה קרה...
ממש מכעיס ומעצבן.

הסיבה שאני מעלה את הדברים כאן היא כי כבר נואשתי מהיחס והשירות שנהיה רק יותר גרוע ככל שעולים בסולם הדרגות בשירות הלקוחות של אורנג'

אני רוצה לציין שבמקרה אני גם באה מעולם השירות ובמקרה גם מעולם התקשורת.
אני מכירה היטב את העולם מבפנים ולכן אני יודעת בוודאות שהדרישות שלי הן מאוד ריאליות.
ובמיוחד הבקשה לקבל שירות אדיב ומקצועי.
לצערי הרב- קיבלתי את ההיפך הגמור!!!

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוחה ונתנה מענה אישי לפנייתה. אנו מודים לגברת אוליניק על הבאת הנושא לידיעתנו ועל האפשרות להשיבה. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה