פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
החברה מסרבת לנתק נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏05 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/2/08 פניתי לחברת אורנג' על מנת לנתק את קשרי עם החברה כמנוי
תהליך זה לווה בסחבת אין סופית כ3 שעות שיחות בטלפון של תשובות מוקדנים של שירות לקוחות של החברה שהם אינם מוסמכים , כל רצוני הוא לנתק את המכשירים שלי וחברת אורנג' מסרבת לנתק אותי נא עזרתכם מס' מנוי 0542070245

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה לפנייתו. אנו מודים למר בן לולו על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה