|
|
|
|
|
|
החברה מסרבת לנתק |
נושא התלונה: |
יום שלישי 05 פברואר 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור ירושלים |
אזור: |
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/2/08 פניתי לחברת אורנג' על מנת לנתק את קשרי עם החברה כמנוי
תהליך זה לווה בסחבת אין סופית כ3 שעות שיחות בטלפון של תשובות מוקדנים של שירות לקוחות של החברה שהם אינם מוסמכים , כל רצוני הוא לנתק את המכשירים שלי וחברת אורנג' מסרבת לנתק אותי נא עזרתכם מס' מנוי 0542070245
|
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה לפנייתו. אנו מודים למר בן לולו על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|