פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת כספים. נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 07/12/07 עברתי מחברת פלאפון לחברת אורנגי. לקחתי 2 מכשירים ולכל מכשיר שייכתי חבילה שכוללת: 200 ד' זמן דיבור לכל הרשתות, 200ד' זמן דיבור בתוך המשפחה ומספר אחד חינם למשך שנה, כל זה בעלות של 116ש"ח עבור כל מכשיר.
מספר הפלאפון: 0505491162
לקראת סוף חודש דצמבר בעזרת שירות 1010* (בירור מצב חשבון) נודע לי שכל מה שדיברתי ירד מדקות של כל הידים ולמשפחה לא דיברתי כלל (דיברתי למשפחה הרבה). הודעתי לחברת אורנג' על הבעייה ונאמר לי שלא ניתן לעשות כלום עד שהחשבונית תסגר (01/01/08), התקשרתי לאורנג' ב01/01/08 , החשבונית עדיין לא נסרקה וביקשו לחזור אליהם בעוד כמה ימים, מצב זה חזר על עצמו עוד פעמיים. בתאריך 08/01/08 סוף סוף ראו שבאמת יש בעייה והעיניין הועבר למחלקה ואני אמור לקבל החזר. לאחר שראיתי חשבונית התברר שישנו גם חיוב עבור שירות האינטרנט (השירות כלול בתוך 116ש"ח שאני משלם), דברתי איתם דרך 054* ולא ידעו לענות לי, בסוף נאלצתי גם להגיע לסניף של אורנג' בנתניה ושם נאמר לי שגם חיוב עבור האיטרנט זה טעות ושאני אמור לקבל החזר.
הבעייה העיקרית שלי היא: בכל פעם שדיברתי עם הנציג ביקשתי שלא יבצעו את החיוב לפני חישוב חבון נכון (ביקשתי לפני שחשבונית נסגרה, אחרי שנסגרה, גם בתוך הסניף של אורנג'), החשבון הוא לא נכון , אני לא אמור לשלם על טעויות של אורנג' ציינתי לשירות לקוחות שהחבון הוא לא נכון ושזוהי גניבה (כולם יודעים שחבון לא נכון ובכל זאת החיוב מתבצע למרות הבקשות חוזרות שלי לא לבצע את החיוב).
המערכת הגדולה עשתה ממני איש קטן מאוד שלמרות שהודיע על הטעות נאלץ לשלם, זוהי גניבה לאור יום.
אני רוצה להפסיק את החוזה שלי מול חברת אורנג' למרות שאני מחוייב ל-36 חודשים. אני בהחלט מאמין אם להם מותר להפר חוזה ולגנוב כסף מאנשים ,אז גם אני לא מחוייב לחוזה.
נכון להיום עדיין אין שום תשובה לגבי הזיכויים , אני כבר יודע סכום חשבונית הבאה (עבור חודש ינואר) ולפי הסכום אני כבר יודע שיש שם טעות בחישוב.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר של הכסף שנגנב ואפשרות לסיים חוזה אם החברה ללא תשלום קנס (או חיוב עבור מכשיר) פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח בנושא האמור במטרה להביא לשביעות רצונו. אנו מודים למר פויסיק על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה