פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
התנערות בוטה מקיום חוזה כחוק, וגביית כספים שלא כדין, וסירוב לפצות נושא התלונה:
אזור ירושלים אזור:
תיאור הבעיה:
הנני מנוי ותיק ברשת אורנג' ומשיצאו עם הדור השלישי הצטרפתי גם, הנני לקוח שמדבר הרבה (כ- 1600 דק' בחודש) לקראת סוף השנה הראשונה החל המכשיר (E1000) להיכבות תוך כדי שיחה וגם במצבי המתנה ללא כל סיבה הנראית לעין, לאחר פניות רבות למרכז שירות ומשלא התגברו על התקלה נשלח לי מכשיר ע"י שליח וגם הוא היה תקול, הוחלט באורנג' לתת לי מכשיר חדש ששיצא בזמנו (V3X) ללא תשלום בפועל אלא עם התחייבות בחשבונית (36 חודשים מחדש) והחזר מלא, לאחר כשנה החלו בעיות של קבלת שיחה והוצאת שיחה משני המכשירים שלי ושל אשתי, גם כאן הסאגה חזרה על עצמה טרטורים למרכז שירות וכו' ולבסוף נשלח טכנאי מטעם אורנג' עם מכשיר לבדיקת רמת קליטה בביתי והוא קבע חד משמעית שאין כל סיכוי לקבל שיחה ולהוציא בביתי וכי עלי להתקין בביתי מגבר, אולם משנודע לי כי ההתקנה תכער את ביתי משום שעליה לעבור חצי בית עם קידוחים בקירות והעברת חוטים חשופים והצבת אנטנה במסדרון סירבתי לפתרון הזה שהוצע ע"י אורנג', כמוצא אחרון החליטה נציגת קשרי לקוחות (עדי) לתת לי שני מכשירים ללא עלות ואולי עם מכשירים אלו ( נוקיה 6288) הבעיה תיפתר, לטענתי כי הטכנאי שנשלח ע"י אורנג' קבע כי זו בעיית רשת ולא בעיית מכשיר, אמרה עדי, מה אכפת לך זה ללא עלות רק תקח,אבל תתחייב שוב פעם ל- 36 חודש מחדש, מחוסר ברירה ופתרון נראה לעין לקחתי את המכשירים ובאורח פלא במכשירים אלו ניתן היה לבצע שיחות , אולם למחרת גילית כי כל תנאי החבילה שלי השתנו וההחזר הכספי שהיה על המכשיר הקודם בוטל למרות שעדי ציינה במפורש שהכל יישאר על כנו, פניתי זועם לשירות הלקוחות ולבסוף חזרה אלי עדי ועשתה פשרה שאצטרך לדבר קצת יותר בכדי שתחזיר את ההחזר הכספי על כנו, היום אני נמצא 8 חודשים מאז השידרוג הזה וכבר 4 חודשים או יותר שאני סובל מכך שהטלפון שלי מסנן לי שיחות כרצונו ואינני מצליח לקבל את כל השיחות הנכנסות, ישנם ימים שאת רוב השיחות הנכנסות הוא פשוט זורק, לא רק שזה מתסכל זה גם עולה לי יותר יקר כי אני צריך לחזור לכולם,פניתי לשירות לקוחות שכרגיל הפנה לתחנת שירות וגם כאן חזרה הסאגה על עצמה, הם "מתקנים" והבעיה בעינה עומדת, ואף החליפו לי סים כארד וניתקו את הקו מחדש וחיברו וריעננו את הקו ומה לא, לאחר מס' פעמים הוצע לי שליח עד לבית שיחליף לי מכשיר וסוללה, אולם השליח לא הגיע בשעות שבהם נקבעו שיגיע, ואז נאמר לי משירות לקוחות שיגיע למחרת וכי הם מצטערים וכו' אמרתי להם שלמחרת אהיה ליד תחנת שירות ושאין כבר צורך בשליח, אמרה לי הנציגה שלא אצטרך לחכות בתור אלא פשוט להכנס ולקחת את המכשיר שמחכה לי שם, כמובן שלא כך היה ובתחנה פשוט הכניסו את המכשיר למעבדה למרות מחאותיי שלא כך נאמר לי, התפתח דין ודברים שבמהלכות הגיע מנהל התחנה (בחור בשם אלי, יותר מכך סירב להזדהות) שאמר לי זה מה שאנחנו עושים אם לא מתאים לך אתה יכול ללכת, המכשיר שניתן לי בתחנה היה עם פלסטיקה רופפת והסוללה שנתן לי היתה מתרוקנת ברבע מהזמן של הקודמת, התקשרתי לשירות לקוחות ושם נאמר כי כבר אין מה לעשות אתי יותר וכי כבר עשו אתי הכל,אמרתי לה אם כך אני מבקש להתנתק מכם, והיא אמרה שהיא אינהיכולה לנתק ויחזרו אלי, חזרה אלי אחראית משמרת שאמרה שתפנה את דבריי לנציג קשרי לקוחות, לאחר יומיים חזרה אליי בחורה בשם מור שהציעה לי שוב לשלוח לי מכשיר וסוללה מחודשים לבית באמצעות שליח, ובנוסף סוללה רזרבית חדשה,וכמובן הכל ללא תשלום ואמרה שבכל פעם שתהיה בעיה שאבקש לשוחח עימה והיא תפתור הכל ברוח טובה, כמובן שהסכמתי וחשבתי שהנה בא הקץ על יסוריי, אולם התקלה בעינה עומדת וגם הסוללה החדשה לא פתרה דבר, פניתי שוב לשירות לקוחות ובקשתי לשוחח עם מור וכשחזרה אלי הציעה לשלוח לי מכשיר זהה אך חדש ולא מחודש, אמרתי לה שאני רוצה לדעת מה יקרה אם התקלה תחזור שוב מה תעשה אז ולא יתכן שכל שבוע שבועיים אקבל משלוח ואחליף מכשיר, וכמו כן אינני מעוניין להתחייב שוב ל 36 חודש, אמרה לי אולי תנסה להפוך את המכשיר לדור 2.5 ואולי התקלה בדור השלישי, אמרתי לי שעם כל הכבוד אני קניתי דור 3 ואין סיבה שלא אהנה ממנו בסכום שאני משלם עליו, אבל בשביל הספורט אעשה את הבדיקה, זה היה ביום חמישי שעבר וקבענו להידבר ביום א' האחרון 3.1.08 בשעה 17.00 אולם היא לא חזרה אליי גם לא למחרת וגם לא מחרתיים, ביום שלישי פתחתי את החשבונית של אורנג' וכמעט התעלפתי הסכום היה על 1107 ש"ח בירור קצר העלה כי חוייבתי על המכשיר המחודש וכן על הסוללה וכן על השליח בסדר גודל של 950 ש"ח פניתי למוקד הפיננסי ולאחר 3 בירורים ו-3 נציגים שונים נאמר לי כי יזכו אותי או באמצעות הויזה וזה ייקח כ- 30 יום עד שאקבל את הכסף או באמצעות החשבון החודשי ואז זה ייקח חודשיים שלשה עד שאקבל את מלוא הכסף, כמובן שהתנגדתי ודרשתי את הכסף בחזרה במזומן והרי הכסף כבר כשבועיים לא בכיס שלי וכי אני חברת הלוואות שמלווה לאורנג' והם יחזירו לי בתשלומים? סוכם שיחזרו אליי וינסו לפתור את כלל הבעיות (כאמור מור עדיין לא חזרה אליי מאותו יום ה) לבסוף ביום ד' קיבלתי שיחה מחסוי ובטרם הספיקותי לענות הטלפון כמובן סינן את השיחה ומהעבר השני היתה מור אולם אין לי איך לאתר אותה, השאירה הודעה קולית שאבקש שתחזור אליי וכך עשיתי לאחר כחמש שעות חזרה אליי הטענה שניסתה להשיג אותי כל השבוע ולא הצליחה, אמרתי לה שזה רק מחזק את טענתי בדבר הניתוקים שהטלפון מבצע על דעת עצמו וכו', לאחר דין ודברים הציעה לי לקחת כל מכשיר מדגם אחר ללא עלות כלל ובלי חיוב כלשהוא בחשבונית אמרתי לה שאבדוק איזה מכשירים אני רוצה והאם תתן לי גם את היקרים ביותר, ואמרה שנסתדר עם זה וקבענו להידבר בשעה 9.00 הבוקר, אולם כמובן שזה לא קרה, בשעה 18.30 היא התקשרה ומשאמרתי לה שהנני מעוניין בנוקיה N 95 אמרה לי שאין באפשרותה וכי זה מכשיר יקר וכו' אבל אולי אתן לך שנה ראשונה זיכוי מלא ושנתיים זיכוי בהתאם לדיבור, אמרתי לה הרי כבר מזמן אמרתי לך שאינני מעוניין בתחייבות כלשהיא ואז אמרה שללא התחייבות אין באפשרותה לעזור לי, שאלתי אותה מה בינה כאחראית קשרי לקוחות לבין פקידה רגילה אם כך , ואם בשידרג חפצתי מה אני צריך אותך ביכולתי לעשות זאת לבדל ללא "עזרתך" אולם היא בשלה שללא התחייבות אין ביכולתה לעזור לי, לשאלתי מה מגיע לי פיצוי על עוגמת הנפש שבחיוב של 950 ש"ח שלא כדין ועל כך שאת הכסף אקבל רק בעוד כחודש, אמרה שמוכנה לתת 30 ש"ח שזהו בערך הריבית על האוברדראפט בבנק, ומעבר לזה איננה מאמינה במונח פיצוי, כך במפורש. עד כאן הסיפור והרי תלונתי...
בכל חוזה יש שני צדדים, במקרה הזה אורנג' והלקוח, אורנג' מחוייבת לספק שירותי רדיו טלפון נייד, והלקוח אמור רק לשלם, מדוע בכל פעם שישנן בעיות בלתי פתירות במכשירים המסופקים ע"י החברה, אם זה בעיות מכשיר ואם זה בעייות רשת, הפתרון של אורנג' הוא לפרק את החוזה הקודם ולחייב אותך מחדש ב 36 חודשי הצטרפות, והלא הם מחוייבים לי כבר קודם ואם אינם מצליחים לתקן את התקלה גם יום לפני תום החוזה באחריותם להביא לי מכשיר שיעלה גם יקר, ובאיזו חוצפה הם דורשים שהפתרון לעמידתם בחוזה יבוא על גבו הרצוץ של הלקוח המטורטר לתחנות שירות וחייו אינם חיים עם טלפון מקרטע בכל פעם מסיבה אחרת, ברור לי שחוקית זו הפרה בוטה של חוזה משום שהם חייבים למלא את חלקם עד תום 36 חודש ולא לסגת מזה ולהעניק מכשיר חדש ולחייב מחדש, ואם אינם מצליחים לפתור את הבעיה עליהם לשאת בעלות המכשיר החדש ולא על הלקוח, ואף אם נאמר שיש תניה כזו בגוף החוזה בן מיליון המילים הקטנות הרי שיש לטעון שזו "תנייה מקפחת בחוזים אחידים" שטענה זו דייה בכדי לבטל את החוזה באופן משפטי חד משמעי וישנם הרבה תקדימים בעניין , מדוע כאשר לא היתה קליטה בביתי לדברי טכנאי אורנג', כאשר זה ברור שהחוזה בטל משפטית מאחר ואורנג' אינה יכולה להפק לי שירותי רט"ן בביתי, אם הייתי לוקח את המגבר ומכער את ביתי לא הייתי מחוייב ב- 36 חודש נוספים , ומדוע כאשר הוצע פתרון בדמות מכשיר (שגם אני לא האמנתי בו) כן חוייבתי 36 חודש מחדש (מגבר והתקנה עולים יותר מטלפון) ומדוע כיום כאשר אין פתרון לבעיית המכשיר שלי מציעים לי רק שליחות שוב ושוב, עד כמה עליי לסבול את הטרטור ובכל פעם להתקשר ולבקש לדבר עם מור כי אין לה קו ישיר ועד שהיא תחזור אלי ותאשרלי שליחות בחינם, וכו'.... במה חטאתי ? מעולם לא איחרתי בתשלום לאורנג' ולו ביום אחד את חובותיי כלפיהם בכל החוזים קיימתי תמיד לפני ולפנים משורת הדין, ואילו הם מוציאים את הנשמה על כל תקלה ובסופו של דבר מובילים כל פתרון לכיוון התחייבות מחודשת ובכך לסנדל אותי אליהם לנצח, העוול הזה זועק לשמיים אולם הם על הסוס, לי אין כסף לפנות לבית המשפט ולקחת עו"ד ולהסתכן בהפסדים מרובים, לכן אני פונה אליכם בתקווה שתוכלו לעזור לי בעניין הזה , כמו כן בכוונתי לפנות למשרד התקשורת ולנציב תלונות הציבור ולכל רשות ציבורית שתוכל לסייע בעניין.

בתקווה שהדברים יטופלו בהקדם ובתודה מראש על האתר הנפלא.
עוגמה, בזבוז, עלבון, הכל כלול.. סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמול לפנייתו, שוחח עם הלקוח מנהל קשרי לקוחות במטרה להביא לשביעות רצונו. אנו מודים למר שטרית על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה