פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אינם עומדים בהבטחות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏07 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
ז'בוטינסקי-פ,ת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
הצטרפתי לאורנג' בדצמבר האחרון,בתהליך ניוד המספרים.
ברשותי 5 קווים,והתהליך היה ארוך מהמובטח בחוק(3 שעות) ונמשך שבוע ימים,שכלל ביקור יומיומי בסניף ובילוי שעות ארוכות בבירורים.
אני עצמאי בעיסוקי והטלפון הוא עורק החיים החשוב לקשר עם לקוחותיי.
הובטח לי כחלק מהפיצוי(סימלי מבחינתי ביחס לנזקים שנגרמו לי)ע"י מנהל הסניף הראל,500 דק' בונוס לכל קו ללא הגבלת זמן.עתה משהגיעו החשבונות מתברר שהבונוס הוגבל לחודש אחד בלבד.
כל פניותי לאורנג' נדחו בטענה שלא הבנתי נכון את העניין.
בפירוש הוסבר לי שאוכל לנצל את הבונוס בכל קו לאחר ניצול התכנית
שלה התחייבתי.
אין הגיון בטענתם שכן אני לדוגמה מחוייב בתוכנית ל400 דק' בחודש
ולכן אני חייב לדבר 900 דק' כדי להנות מהפיצוי, ז"א בישול הראש לי ולילדיי 8 שעות מעבר לחבילה.מעניין אם מנהלי אורנג' יסכימו שילדיהם ידברו/יתבשלו לפחות 8 שע' בחודש.הבונוס אמור להיות פיצוי ולא עונש,למסכת הטירטורים שעברתי בניוד.
הבונוס כפי שהובטח ללא הגבלה סוג הנזק :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהלת קשרי לקוחות שוחחה עם הלקוח סמוך למועד הפנייה ונתנה מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שטינברג על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה