פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
העתק חוזה נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:


חייבת לציין שאנשי המכירות מאוד נחמדים טרם המכירה.
יום למחרת ואחרי כן, פעמיים פניה טלפונית ופעם נוספת פניה דרך אתרכם בה חזה אלי נציגת שרות וטרם זכיתי לקבל העתק חוזה במייל כפי שהובטח לי 3 פעמים.

ממש לא ברור לי- מה כל כך קשה לתת שרות פשוט בלי לטרטר בני אדם.

יחס......... פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל מרכז השירות של חברתנו וקיבלה מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת קזז על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה