פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
קליטה של חברת הסלולר ביישוב נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אני גרה בישוב מצפה נטופה ולקוחה של חברת אורנג' כמעט מיום היווסדה, ובשלוש השנים האחרונות גם לקוחה עסקית, מאז ומתמיד לא היתה קליטה של כל חברות הסלולר בישוב בו אני גרה ולכן התעלמתי מהבעיה, לאחרונה הותקנו רפיטרים של פלאפון וסלקום על גג מבנה המשרדים בישוב ואכן הקליטה לחברות אלה השתפרה פלאים, פניתי חזור ופנה לאורנג' בבקשה שיתקינו גם הם רפיטר ורק לאחר פניות רבות מאוד נעניתי בשלילה שהעניין לא כלכלי והגדילו לעשות המוקד העיסקי ולא נותנים לי לדבר עם המוקד הטכני או מישהו מעליהם בטענה ש"הם לא מדברים עם לקוחות" אני ממש פגועה עמוקות מהם ושוקלת ברצינות מעבר לחברה אחרת, הבעיה שאני מחוייבת להם כי לאחרונה עשינו שדרוגים ורכישות חדשות.. כיצד יתכן שלקוח לא יכול להגיע ולדבר עם מישהו מפניות הציבור או שירות הלקוחות. אני ממש מופתעת מאורנג' שמתיימרת להיות החברה הכי טובה בתחום..
כל מה שציינתם כאן סוג הנזק :
התקנת רפיטר על מבנה המשרדים פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה שוחחה עם מוקד השירות העסקי בנושא זה והוצע לה פיתרון מתאים לפנייתה. לצערנו, בחרה הגברת פרנסס שלא לקבלו. אנו מודים לגברת פרנסס על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה