פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שינוי מבנה הפניית שיחות ללא הודעה ללקוחות נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
פעם שניה אנ יכותב את זה!

שלום.
אני מנוי אורנג' כמה שנים. תמיד הייתה אפשרות לבצע הפניית שיחות נפרדת לפי מצבים שונים: טלפון תפוס, לא זמין, כבוי, לא עונה. למשל הגדרתי הפניית שיחות לתא קולי כאשר אני לא עונה לטלפון במשך 30 שניות וכאשר הטלפון כבוי / לא זמין. אבל כאשר אני מדבר, שבנאדם ישמע צליל תפוס ולא תהיה הפנייה לתא קולי.
לפני כמה חודשים הם שינו מבנה הפניית שיחות כך שאי אפשר יותר להפריד לפי מצבים שונים. כלומר או שיש הפנייה בכל מצב או שאין בכלל. הם לא הודיעו ללקוחות על השינוי. השינוי הזה מאוד לא נוח. התווכחתי איתם, הם תענו בהתחלה שלא היה מעולם אפשרות לפעול לפי מצבים שונים, כמעט עשו ממני טמבל שלא מבין איך להפעיל טלפון, אבל למזלי דיברתי עם מוקדנית ממחלקת DATA שאמרה שאני צודק, נכון, הייתה אפשרות כזאת, אבל הם ביטלו בלי הסברים.
אני מבקש לדעת מה קורה עם זה , מפני שאני זקוק בשירות הזה (כאשר הוא תקין!).
כמו כן אני פונה למשרד התקשורת עם השאלה הזאת.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
מנהל קשרי לקוחות שוחח עם הלקוח ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר קבש על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה