פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך לתלונה 28319 (קבלתי חשובן עבור חודש ינואר וגניבת כספים נמשכת) נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11/02/2008 קבלתי חשבון עבור חודש ינואר והתוצאות:

1) גם החודש ממשיכים לגנוב כסף עבור חבילת גלישה 17.23 ש"ח + מע"מ עבור כל אחד מהמכשירים (יש לי 2), אני חוזר ואומר שתשלום עבור גלישה כבר נמצא בתוך סכום של החבילה, לאחר שיחה עם שירות הלקוחות נאמר שהנושא ייבדק.
2) חוייבתי עבור 17 דקות (8.23 ש"ח + מע"מ) מבדיקת שירות הלקוחות עלה שגם הפעם יש טעות ואקבל החזר.
3) חוייבתי על הורדת שלושה טרוטוינם (למרות שקבלתי הורדות על סך 60ש"ח במתנה). בשיחה עם שירות הלקוחות נאמר שאני ביטלתי את המתנה, לאחר בירור יותר עמוק הוחלט גם על זה לזכות אותי
4) יש חיוב לא ברור עבור "חבילות משולבות 3.11 + מע"מ

סך סכומים שהיו אמורים לגנוב בחשבונית זו:57 ש"ח כולל מע"מ.
סך סכומים בחשבונית הקודמת: בערך 90 ש"ח

עד מתי זה יימשך ?????????
סך סכומים לחשבונית הקודמת (עבור חודש
כספי סוג הנזק :
החזר מיידי של הכסף, פיצוי עבור כל השעות המבוזבזות על שיחות עם שירות הלקוחות פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וקיבל מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר פויסיק על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה