פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת מכשיר סלולארי ממרכז שירות נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏ינואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
מרכז שירות אורנג'-פולג סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אני לקוחה שלכם מעל ל-10 שנים. בתאריך ה- 6.12.2007 הגעתי למרכז השירות שבמתחם ביג-פולג, יחד עם חברה כשהמטרה הייתה להעביר אותה מסלקום אליכם עם מבצע ניידות המספרים ולאחר שיכנוע מצידי.ישבנו עם נציג שירות חביב מאוד בשם עמית,שהסביר בנחמדות על כול התהליך, בכול הזמן הזה היו המכשירים הניידים שלנו על השולחן . בסביבות השעה 12:30-13:00 הבחנתי כי הנייד שלי מסוג סוני אריקסון (w880i) נעלם, חברתי וגם נציג השירות היו המומים ולמען האמת גם אני,דרשתי כי יבדקו במצלמות האבטחה ואף פנינו למאבטח . אחד האחראים הלך לבדוק ואני נותרתי להמתין במשך כ -15 דקות עד שיצא נציג וטרח לומר לי כי אכן במצלמה נראו שתי דמויות מרוחקות,אחד מהם הושיט את היד ופשוט לקח את הנייד,העביר לחברו והשניים יצאו כלעומת שבאו, כך מבלי שאף אחד שם לב. כששאלתי את אחד האחראים האם אין לכם סוג כולשהו של השתתפות מבחינת אחריות על מקרה שהתרחש בסניף(שלכם) , שאליו הגעתי במטרה לקבל שירות,תחת מצלמות האבטחה שלכם ותחת עינו של המאבטח המועסק על ידכם, נעניתי בתשובה מאוד סתמית שהסתכמה במילים: "אם תחליטי להגיש תלונה במשטרה,נעביר את הקלטת". נותרתי בסניף,בכדי שחברתי תסיים לקבל את המבצע החדש והמכשיר החדש שלה. נציג השירות נתן לי מכשיר מקרטע לשבוע ,עליו כמובן חתמתי ושילח אותי לדרכי תוך התנצלות אישית.

הגעתי לסניפכם כלקוחה מאוד מרוצה ובמטרה להעביר את שביעות רצוני גם לחברתי ויצאתי בעוגמת נפש, מאוכזבת מדרך הטיפול, כשבעצם לא היה שום טיפול ושום אחריות מצידכם. יש לציין כי במשך כול השנים שבהם היה לי נייד הוא לא נגנב ומכול המקומות,הוא נגנב במרכז שירות של חברת הסלולאר שאליה אני משתייכת.כל אדם ששמע את סיפורי הופתע רבות,שכן חברת אורנג' שמה לה למטרה להוציא את כולנו לקוחות שמחים,מרוצים ומסופקים, חברה שזכתה שלוש שנים ברציפות במקום הראשון בתחרות השירות ללקוח בישראל, וברגע המבחן בחרה להתנער לחלוטין מאחריות, קשה לי להאמין שאכן זו מדיניות החברה.
במקום לצייד אותי במכשיר שיוכל לשרת אותי (לאחר שנגנב לי מכשיר בשווי של 2500 ש"ח), נאלצתי לחתום על מכשיר זמני שעבד בקושי ושאותו היה עליי להחזיר לסניף שבו קיבלתי אותו, וזאת למרות שאני מתגוררת במודיעין.

חברת אורנג' לא עשתה שום נסיון לעזור בכול צורה שהיא, שירותכם נמדד בשעת המבחן ואת הציון נכשל קיבלתם ביושר.
עלבון סוג הנזק :
מענה והשתתפות כולשהי מצד אורנג' פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו וניתן מענה מתאים לפנייתה. אנו מודים לגברת רובינשטיין על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראי תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה