פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע שירות לקוי וחיוב מוטעה נושא התלונה:
עובדיה רון שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏23 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
ראש העין כתובת:
כרמיאל וראש העין סניף חברה:
תיאור הבעיה:
כאשר התחילה הניידות החלטנו להצטרף לחברת אורנג' לאחר המון שנים בסלקום וזאת הייתה טעות גדולה.מהרגע שהסוכן שלהם יצא מהבית התחילו לצוף הבעיות,שכמובן כולם כולל חיוב מוטעה של אלפי שקלים נתגלה על ידי.חוייבנו "בטעות" על מכשירים שלא קיימים,על כרטיסי סים שהובטחו בחינם,הטבות שהובטחו לא קויימו וחיובי זמן אויר שלא נאמרו.כל זאת ובנוסף יחס מבייש מצד נציגי שירות,מנהלי משמרת ובכירים בקשרי לקוחות ופניות הציבור שמכחישים את הטעויות שלהם ואחד מנפנף לשני ובינתיים הבנק חוגג על ריביות מכתבי אזהרה וביטול כרטיס אשראי עקב חריגה מהמסגרת.אני מצפה לשיחה בהולה של אישיות בכירה שתעשה סדר בכל הבלאגן ותדאג לתפל באחראים לטרטור שלי ולעוגמת הנפש ובנוסף החזר כספי של כל התקלות ושל הנזק שנגרם לי עקב כך
בזבוז זמן ועוגמת נפש סוג הנזק :
החזר מיידי ופיצוי עבור הכספים שהפסדתי וניסיון לשינוי הרגשתי העגומה פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח בפנייתו לא ציין את מספרו ברשת orange. על מנת שנוכל לתת מענה מתאים לפנייתו אנו מזמינים את מר עובדיה לפנות אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו בצירוף מספרו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה