|
|
|
|
|
|
חוסר בפלסטיקה לתיקון מכשיר |
נושא התלונה: |
בן נעים אילנה ואלי |
שם/כינוי: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
זה השבוע השני שאני פונה לסניף אורנג' באשקלון בבקשה לתקן טלפון מסוג song ericsson השייך לבתי.הטלפון נפל וניזוק וקשה מאוד להשתמש בו.
לא יעלה על הדעת להשיב פני לקוח ריקם במשך תקופה של שבועים.מישהו נרדם בשמירה!!!מה גם שלא ניתן לי איזה שהוא תאריך יעד שהחומר יגיע!!
אני לקוחה עסקית עם שלושה מכשירים,כועסת מאוד על היחס,ומבקשת טיפול במיידי!!
|
בזבוז זמן ואי יכולת להשתמש במכשיר. |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
Orange (אורנג') שירות לקוחות
, תגובה:
|
ניר בכר, מנהל קשרי לקו |
שם ותפקיד: |
מבדיקה במערכות החברה עולה, כי הלקוחה פנתה אל מרכז שירות הלקוחות של חברתנו ופנייתה טופלה. אנו מודים לגברת בן נעים על הבאת הנושא לידיעתנו. |
תגובה: |
ראה תגובה. |
פתרון: |
|
|
|