פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
המשך התלונה נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום לצוות האתר
פנו אלי בחודש האחרון שלושה מנהלי שירות שונים לוודא שאני אקבל
את השירות והטיפול כראוי אך אף אחד לא מוודא שאני אכן קיבלתי את הכסף
וכמו כן לא פיצוי על עוגמת העצבים,ריבית,וכו...
אך אם הדברים היו קורים הפוך ואני כלקוח הייתי חייב כסף היו מנתקים אותי
משיחות,רודפים אותי ע"י עו"ד וגובים ממני הרבה מאד ריבית וכו.
לעידכונכם וטיפולכם המסור.
ברקוביץ פאול.

נ.ב עברו הרבה יותר מ-14 יום מאז שקיבלו את התלונה.

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח שוחח עם מספר מנהלי קשרי לקוחות בחברתנו וניתן מענה לפנייתו. אנו מודים למר ברקוביץ על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה