פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
ביטול עיסקה לאחר שבוע נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5-2-08 רכשתי שני מכשירים NOKIA 6500 דרך סוכן שטח ששמו אופיר גולדפרב שהגיע אליי למקום עבודתי,לאחר כשבוע שבו נמצאו במכשיר בעיות טכניות ובעיות קליטה החלטתי שמכיוון שיש באפשרותי לבטל את העיסקה תוך 14 יום אני מעוניין לבטל את העיסקה.
כאן התחיל מסע טרטורים והתחמקויות מחברת אורנג' בכלל ומסוכן השטח ומנהלו בפרט,במשך שבוע זה השארתי פניות רבות דרך מרכז השירות ולא נעניתי אודה למי שיכול לעזור
עוגמת נפש,בזבוז זמן, סוג הנזק :
ביטול עיסקה מיידי פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מרכז השירות של חברתנו וניתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר חן על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה