פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
במשך 3 שנים גבו ביטוח על מכשירים נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בינואר 2005 נסענו לחו"ל למטרת עבודה. התקשרתי לאורנג' לבטל את האחריות על המכשירים, משום שידענו שלא נשתמש בהם. לאחר שחזרנו גילינו כי האחריות לא בוטלה וכ-40 ש"ח לחודש נגבו מאיתנו על שני המכשירים. ניסנינו לבטל טלפונית, ובחשבונית הבאה שוב מופיע סעיף אחריות. ניגשתי לסניף שלהם וביקשתי לבטל האחריות, ושוב בחשבונית הבאה מופיע האחריות. התקשרתי שוב, דיברתי עם מנהלת שירות לקוחות, שהבטיחה לבטל, ולתת החזר על 3 חודשים....אין להם במערכת נסיונות ביטול קודמים. ובחשבונית הבאה, שוב מופיע סעיף אחריות, זיכוי כמובן שלא מופיע. גם לא על 3 חודשים כפי שהובטח. הדרך היחידה לבטל את האחריות היתה לעבור לסלקום :(
כספי סוג הנזק :
פרסמו באתר למען יראו ויראו, אם אפשר יהיה לקבל החזר אשמח פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
הלקוח פנה אל מוקד שירות הלקוחות של חברתנו ושוחח עם אחראית בנושא. אנו מודים למר רוזנפלד על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה