פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר שהתקלקל - ושדרוג נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
הנוקיה של אשתי, מכשיר שאמור להיות אמין ושאותו רכשנו לפני שנתיים, התקלקל בפעם החמישית (!) מאז שרכשנו אותו.
הגענו כבר מספר פעמים לאורנג' וביקשנו לתקן אותו, וכל פעם חיכינו בין שעה לשעה וחצי, והמכשיר תוקן. כשזה קרה בפעם החמישית נשבר לנו, והגענו שוב לסניף.
היות ולא היינו מוכנים לחזור עם מכשיר שמתקלקל כ"כ הרבה, ישבנו מול ראובן, שהסכים לתת לנו פיצוי של 130 שקלים, שזה חישוב לטענתו של 13 חודשים שנשארו לנו לתום ההתחייבות, כפול 10 שקלים שאנחנו, לטענתו, מקבלים בחזרה כל חודש היות ואשתי מדברת מעל 100 שקלים.
הסכמנו, שידרגנו את המכשיר, וקבלנו את ההחזר.
כשהגעתי הביתה, בדקתי את החשבונית, וראיתי שההחזר החודשי שאנחנו מקבלים הוא לא 10 שקלים, כטענתו, אלא 16.5 שקלים. כלומר שיקרו לנו, וגם לא קבלנו את ההחזר המגיע לנו, על מכשיר דפוק שהתקלקל שוב ושוב.
זה שירות זה?

אני חייב לצין עובדה נוספת, נוי, מנהלת הסניף, טענה בזמן שהיינו שם שלבוא ולתקן מכשיר 5 פעמים בשנתיים, זה הגיוני וקביל! 5 פעמים בשנתיים זה הגיוני?
כספי סוג הנזק :
החזרת הפיצוי במלואו פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתו, שוחח עם הלקוח אחראי בשירות הלקוחות ונתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר נדלר על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה