פרטי התלונה

תלונות Orange (אורנג')

תלונות שוק הסלולר

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבת שיחות בחברת אורנג' נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏19 ‏פברואר ‏2008 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
אורנג' כתובת:
תיאור הבעיה:
קבלתי חשבון שיחות לטלפון נייד מחברת אורנג' לחודש ינואר 08 , החשבון עומד על כ 670 ש"ח בהשוואה לחשבונות ממוצעים שלי שעומדים על כ 180 ש"ח.
כיוון שהחשבון עולה בהרבה על הצריכה החודשית בדקתי את החשבון ולתדהמתי התברר שנעשו שיחות בזמן שהטלפון שלי כבוי . לדוגמה בשבתות או בשעות עבודתי (שמחייבות סלולרי כבוי). כמות השיחות מדהימה לטלפונים שאינם מוכרים לי , משך השיחות כ 1 דקה לכל שיחה.
פניתי לאורנג' ונעניתי רק לאחר שעתיים של שיחות והמתנה ,כי המסמך (החשבון) הוא מסמך משפטי מחייב, וכי השיחות כולן נעשו מהמכשיר שלי.
אני מצהיר כי לסלולרי הנוכחי שלי אין כל כרטיס נוסף אחר. וכי בוצעה כאן גניבת שיחות . להערכתי יש בעיה באבטחה מפני גניבת שיחות. וחברת הסלולר מתנערת. דרשתי מהם לזכות את חשבוני. וביקשתי לשוחח עןם גורם בכיר בחברה. במשך כ- 4 שעות של המתנות ושיחות עקר הוסבר לי ע"י גורמים זוטרים בחברה שאין מה לעשות.
לא עומדת לזכותי העובדה שאני ומשפחתי לקוחות במשך שנים רבות של אורנג'. אני מבקש לזכות את חשבוני לממוצע הצריכה החודשי. במידה ואמשיך לקבל שרות מזלזל מצד אורנג' . אדאג לפירסום המקרה בתקשורת. כמובן שאני שוקל לעבור לחברה אחרת לאור התשובות המזלזלות וההתחמקות מאחריות של חוברת אורנג'
כספי סוג הנזק :
זיכוי חשבוני וחיוב לפי חשבון צריכה ממוצע של כ 180 ש"ח. פתרון נדרש :

Orange (אורנג') שירות לקוחות

, תגובה:
ניר בכר, מנהל קשרי לקו שם ותפקיד:
בסמוך לפנייתו אל אתר "תלונה" פנה הלקוח אל מוקד השירות של חברתנו וניתן מענה מתאים לפנייתו. אנו מודים למר שמעוני על הבאת הנושא לידיעתנו. תגובה:
ראה תגובה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה